„Seb“ banko klientų pasitenkinimas teikiamų paslaugų kokybe skaidrės


Įvadas. AB „Seb“ banko paslaugų kokybės vertinimas. Anketavimas. Anketavimo rezultatai. AB „SEB“ banko paslaugų svarbos įvertinimas pagal kriterijus. AB „SEB“ banko teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas pagal kriterijus. AB „Seb“ banko teikiamų paslaugų naudojimasis. AB „Seb“ banko paslaugų klientai. AB “Seb” banko pasirinkimas. Problemos, su kuriomis susiduriama, naudojant AB „Seb“ banko paslaugas. Laukimas, stovint eilėse AB „SEB“ banke. Lytis. Amžius. Išsilavinimas. Interviu. Interviu rezultatai. Fokusuota diskusijų grupė. Stebėjimas. Išvados. Rekomendacijos.


Temos aktualumas: Šiomis dienomis bankų teikiamos paslaugos yra neatsiejama dalis nuo žmonių gyvenimo. Bankai, kaip finansinės įstaigos, kaupia gyventojų ir įmonių lėšas bei santaupas, tarpininkauja atsiskaitymuose, teikia kreditus, leidžia vertybinius popierius ir atlieka su jais susijusias operacijas bei kitas licencijuotas funkcijas. Norint būti sėkmingiems paslaugų versle ir užsitarnauti vartotojų pasitikėjimą ir pastovumą, būtina teikti aukštos kokybės paslaugas.

Tyrimo problema: AB SEB banko klientų požiūris į teikiamas paslaugas. Tyrimo objektas: AB SEB banko teikiamos paslaugos Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti AB SEB banko klientų pasitenkinimą teikiamų paslaugų kokybe Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė Atlikta anketinė apklausa Interviu Fokusuota diskusijų grupė Stebėjimas.

Tyrimo uždaviniai: Aptarti banko sampratą; Aptarti AB „SEB“ banko charakteristiką; Parengti kiekybinės anketos vartotojų tyrimo metodiką bei aptarti rezultatus; Parengti pusiau struktūruotą interviu bei aptarti rezultatus; Aptarti fokusuotos diskusijų grupės tyrimo galimybes tiriamai problemai išspręsti; Aptarti slapto stebėjimo tyrimo galimybes tiriamai problemai išspręsti; Remiantis tyrimo duomenimis parengti išvadas ir rekomendacijas.

Pagrindiniai tikslai: Išsiaiškinti dėl kokių motyvų respondentai pasirinko AB „SEB” banką. Sužinoti, kiek apklaustųjų naudojasi AB „SEB” banko paslaugomis. Išsiaiškinti su kokiomis problemomis dažniausiai susiduria anketos dalyviai. Sužinoti, kaip respondentai vertina AB „SEB” banko teikiamas paslaugas.

  • MS PowerPoint 384 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (1029 žodžiai)
  • Kolegija
  • Raminta
  • „Seb“ banko klientų pasitenkinimas teikiamų paslaugų kokybe skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
„Seb“ banko klientų pasitenkinimas teikiamų paslaugų kokybe skaidrės . (2017 m. Balandžio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/seb-banko-klientu-pasitenkinimas-teikiamu-paslaugu-kokybe-skaidres.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 03 d. 11:26
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo