SEB banko paslaugų marketingo vertinimas


Įvadas. Ab „vilniaus banko“ paslaugų statistinė analizė. Vilniaus banko teikiamų paslaugų marketingo komplekso analizė. Vilniaus banko paslaugų charakteristikos. Vilniaus banko paslaugų pasiūlos modelis. Paslaugų vartotojai ir teikėjai. Ab ,,vilniaus bankas“ paslaugų teikimo procesas ir fizinė paslaugų teikimo aplinka. Komunikacijos priemonės (rėmimo kompleksas). Paslaugos teikimo vieta. Paslaugų kainodara. Išvados. Literatūra.

Terminas „bankas“ yra kilęs iš italų kalbos žodžio „bancio“ – tai stalas už, kurio viduramžiais sėdėdavo pinigų keitėjai.

Pirmieji dabartinių bankų prototipai atsirado xii a. Lombardijoje (šiaurės italija), teikę paslaugas už užstatytus pinigus. Šios kreditinės įstaigos pagal jų atsiradimo geografinės vietovės pavadinimą ir šiandien vadinamos lombardais.

Jokia šalis negali egzistuoti be finansinių tarpininkų, padedančių vyriausybei kontroliuoti ir kurti valstybės pinigus. Finansiniai tarpininkai – tai institucijos, kurios surenka pinigų fondus (indėlių ar kita forma) iš gyventojų ar firmų ir teikia jiems paskolas, taip pat perka ir parduoda obligacijas ir kitus vertybinius popierius. Jų pelną sudaro gautų ir išmokėtų palūkanų skirtumas. Vieni iš svarbiausių finansinių tarpininkų yra komerciniai bankai. Tai daugiausiai privačios institucijos, teikiančios platų finansinių paslaugų diapazoną.

Mano analizuojamas darbo objektas- ab,, vilniaus bankas“. Jis įsikūręs centrinėje kaišiadorių miesto gatvėje. Ab „vilniaus bankas“ teikia visas bankininkystės paslaugas ir pagrindinį dėmesį skiria ilgalaikiams ryšiams su klientais. Šių tikslų siekia gerindamas privačių bei verslo klientų aptarnavimo kokybę, modernizuodamas naudojamą bei diegdamas naujas technologijas.

Šio darbo tikslas – įvertinti ab „vilniaus banko“ paslaugų marketingo kompleksą.

“vilniaus bankas - vienas pirmųjų komercinių bankų lietuvoje, įkurtas 1990 metų kovo mėn. 2 d. 1991 m. Lapkritį bankas tapo tarptautinės mokėjimo kortelių asociacijos visa international nariu, 1993 m. Gruodį išduota pirmoji lietuvoje visa classic kortelė”. Tų pačių metų gruodį bankas įsijungė į pasaulinę tarpbankinę sistemą s. W. F. T. (į šią tarptautinę tarpbankinę finansinių atsiskaitymų organizacijos sistemą 1993 gruodžio 8 d. Be vilniaus banko įsijungė dar 7 lietuvos bankai. Ši atsiskaitymų sistema sudaro sąlygas aptarnauti klientus, vykdyti tarptautinius atsiskaitymus. ).

1994 metų pabaigoje banko filialų skaičius išaugo iki 1 1995 metais įsteigti du banko padaliniai, teikiantys naujas paslaugas lietuvoje: finansų maklerio departamentas ir lizingo kompanija. Be to, gautos pirmosios stambios ilgalaikio kredito linijos iš pasaulio banko ir europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (erpb) bei pradėta pirmoji lietuvoje bankų dvynių programa su olandijos abn amro banku, finansuojama europos sąjungos phare programos lėšomis.

  • Microsoft Word 48 KB
  • 2012 m.
  • 17 puslapių (3088 žodžiai)
  • Kolegija
  • Migle
  • SEB banko paslaugų marketingo vertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
SEB banko paslaugų marketingo vertinimas. (2012 m. Kovo 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/seb-banko-paslaugu-marketingo-vertinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 06 d. 21:46
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo