Seb ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės duomenų palyginimas


Įvadas. Elektroninė bankininkystė. Lietuvos bankų elektroninė bankininkystė. AB „seb“. AB „Šiaulių bankas“. Apklausa. Išvados. Literatūra.


1990 m. Lietuvoje buvo įregistruotas komercinis Spaudos bankas, kurio pavadinimas vėliau buvo pakeistas į AB „Vilniaus bankas“. Šis bankas 1995 m. Lietuvoje įrengė pirmąjį bankomatą, o vėliau banko įkurta lizingo bendrovė buvo pirmoji šalyje, pradėjusi teikti išperkamosios nuomos paslaugas. 2000 metais SEB grupė įsigijo AB „Vilniaus bankas” ir pervadino jį į „SEB Vilniaus bankas”. Dar tais pačiais metais „SEB Vilniaus bankas“ prisijungė banką „Hermis“ ir pradėjo teikti paslaugas savo klientams internetu. 2008 metais švedų bankas iš pavadinimo visiškai panaikino sąsają su Vilniaus banku ir banko pavadinimas tapo SEB. Šiuo metu tai yra vienas didžiausių ir kokybiškiausių Lietuvoje veikiančių bankų, kuris teikia visas bankines paslaugas, yra modernus diegdamas naujausias IT technologijas savo klientams. (SEB)

Pagal pateiktus duomenis galime matyti, jog šie pagrindiniai rodikliai nuo 2016 metų iki 2020 nuosekliai kilo. 2020 metų ketvirtame ketvirtyje SEB banko visas turtas ir visi įsipareigojimai bei nuosavybė siekė 10 milijardų eurų, o indėliai siekė 8 milijardus eurų. Iš tokio nuoseklaus rodiklių didėjimo galima spėti, jog banko veikla ne tik klesti, bet ir su kiekvienais metais vis gerėja.

AB „SEB“ bankas kaip elektronines bankininkystės paslaugas siūlo keturias paslaugas: interneto bankas, mobilioji programėlė, paslauga „Finansų planuotojas“ ir investavimo paslaugas internetu. (SEB)

SEB bankas skelbia, jog naudotis interneto banku banko klientai gali nemokamai, o prie jo prisijungus atliekamos finansinės operacijos paprastai yra pigesnės už tas pačias operacijas, atliekamas atvykus į banko skyrių. Prisijungus prie SEB interneto banko, klientas gali sužinoti savo sąskaitos likučius, užsisakyti SEB banko paslaugų planą, pervesti pinigus, mokėti už komunalines paslaugas (televiziją, draudimo, švietimo ir kt. paslaugas) bei užsisakyti, aktyvinti ar blokuoti savo mokėjimo korteles.

Jei klientas elektronine bankininkyste dažniausiai naudojasi telefonu, tai bankas siūlo įsidiegti mobiliąją programėlę. Naudodamiesi mobiliąja programėle, banko klientai gali: pervesti pinigus į savo sąskaitas; atsiskaityti telefonu su aktyviomis visų tipų „Mastercard“ kortelėmis; rasti ruošinį arba gavėją įvedę tik dvi raides gavėjo vardo laukelyje; paprašyti kitų programėlės naudotojų pervesti pinigus ir gauti pranešimą, apie tai, kad sumokėta ar kad prašymas atmestas; patikrinti sąskaitos likutį, neįeidami į programėlę, naudodamiesi valdikliu; gauti pranešimus apie įplaukas, išlaidas ir kitus pokyčius sąskaitose; valdyti savo banko korteles; atlikti mokėjimus pagal telefono numerį SEB programėlės naudotojams ir kitų bankų; klientams, kurie taip pat yra aktyvavę šią paslaugą; peržiūrėti investavimo apžvalgą.

  • Microsoft Word 145 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2484 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ugne
  • Seb ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės duomenų palyginimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Seb ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės duomenų palyginimas. (2021 m. Balandžio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/seb-ir-siauliu-banko-elektronines-bankininkystes-duomenu-palyginimas.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 13 d. 12:24
Peržiūrėti darbą
×
41 mokytojas prisijungę laukia tavo klausimo