Šeimos įtaka vartotojų elgsenai Rusijoje


Šeimos įtaka vartotojų elgsenai Rusijoje. Aukščiausias šeimos tikslas – meilė. Kas yra šeima? Plačioms visuomenės masėms žodis „šeima“ yra suprantamas kaip grupelė žmonių. Šeimos tipai. Vieniši. Grupę sudaro jaunesni nei 35 metų asmenys ir šeimos statusas „Vieniši" ir "Nesusituokę". Jaunos poros iki 35 metu Gyvenantys santuokoje ar kartu. „Pilnas lizdas“ Vaikų atsiradimas lemia išlaidų padidėjimą įsigyti skalbimo mašiną. „Tuščias lizdas". Vaikai gyvena atskirai. Daugelis šeimų yra patenkintos savo finansine padėtimi.


VienišiGrupę sudaro jaunesni nei 35 metų asmenys ir šeimos statusas „vieniši" ir "nesusituokę". Tokie žmonės lankosi baruose, kino teatruose, restoranuose. Jų išlaidos tokioms prekėms kaip drabužiai, buitinė elektronika ir benzinas yra gerokai didesnės nei vidutinės. Jie veda aktyvų socialinį gyvenimą. Sutelkite dėmesį į madą ir atsipalaidavimą. Grupėje yra ir tie, kurie gyvena su savo šeimomis.

Jaunos poros iki 35 metu Gyvenantys santuokoje ar kartu, pateikia naują tipą. Jie turi "modernų" požiūrį į vaidmenų paskirstymą lyties pagrindu.

  • MS PowerPoint 548 KB
  • 2017 m.
  • Rusų
  • 7 puslapiai (240 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Daniel
  • Šeimos įtaka vartotojų elgsenai Rusijoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Šeimos įtaka vartotojų elgsenai Rusijoje . (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/seimos-itaka-vartotoju-elgsenai-rusijoje.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 28 d. 12:44
×
146 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo