Sėkmingo „Spa Vilnius Druskininkai“ verslo plėtros galimybės (2)


Įvadas. Pristatymas. Verslo pradžia. Verslo dinamika. Šiandienos verslo situacija. Verslo perspektyvos. Verslo sėkmės priežastys. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti sveikatingumo ir gydymo centro „SPA Vilnius Druskininkai“ verslo plėtros galimybes.

Šiandieninė verslo situaciją geriausiai parodo nuolatinių klientų skaičius, jų atsiliepimai bei apdovanojimai už pripažinta aukščiausia ir bekompromisė paslaugų ir aptarnavimo kokybę.

Sveikatingumo rinkai ir perspektyvoms augant, kyla ir klientų poreikis naujoms nebandytoms procedūroms, visapusiškai kokybiškam aptarnavimui ir atsipalaidavimui. Labai svarbu nepaleisti sėkmę lemiančių įmonės vertybių ir nuostatų.

Šiuo metu SPA Vilnius turi daugiau nei 3 tuks. Lojalių klientų, kurie kasmet auga. Klientų atsiliepimai dėl ypatingo požiūrio į klientus vis gerėja.

Mano nuomone, didžiausia įtaką verslo perspektyvumui daro augantis klientų bei teigiamų atsiliepimų skaičius. Įmonės plėtimas kuriant naujus SPA centrus, kituose kurortuose nurodo didžiules perspektyvas versle.

Apibendrinant galima teigti, jog siekiant sėkmės įmonės veikoje labai svarbu atsižvelgti net į pačias mažiausias smulkmenas, kartais jos gali būti svarbiausios įmonės veikloje. Pagrindinės sėkmės priežastys tai visapusiškai apmokytas ir paruoštas personalas dirbti pagal kokybės standartus. Atsakingas partnerių pasirinkimas kuris atitiktų įmonės koncepciją, misija, vizija bei vertybes. Paskutinis, bet neprasčiausias tai tinkamas darbuotojų panaudojimas, siekiant aukštos kokybės.

2001 m. įkurtas pirmasis SPA Vilnius Druskininkuose, tai verslas kuris įtraukė visą šeimą gydymo ir sveikatinimo plėtimui. 2012 metais įkurtas SPA Vilnius Vilniuje kaip dienos SPA centras pačioje širdyje, Gedimino prospekte. 2013 metais SPA Vilnius duris atvėrė ir Anykščiuose. Visur stengtasis išlaikyti tą pačią koncepciją bei vertybes.

„SPA Vilnius“ vadovai siekdami dar labiau skatinti verslo plėtrą, į įmonę bando pritraukti naujų klientų kurdami „Ambasadorių programas“ bei kuriant lojalumo programas išlaikyti esamus klientus su nuolaidomis procedūroms, kosmetikai, pramogoms ir nakvynei.

Nuolatos augantis klientų skaičius, paliktų teigiamų atsiliepimų skaičius, laimėjimai tiek šalies viduje, tiek už jos ribų, padeda nustatyti, kad šiandien įmonė yra viena pirmaujančių SPA centro įmonių mūsų šalyje.

Didžiausia įtaką verslo perspektyvumui daro kasmet laimimi konkursai SPA centų rinkoje, kurie vis geriau įvertina įmonės teikiamas paslaugas bei jų kokybiškumą. Taip pat svarbu paminėti kad verslo perspektyvumą įrodo įmonės plėtimas kuriant naujus SPA centrus šalyje.

  • Microsoft Word 39 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1974 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vitalija
  • Sėkmingo „Spa Vilnius Druskininkai“ verslo plėtros galimybės (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Sėkmingo „Spa Vilnius Druskininkai“ verslo plėtros galimybės (2). (2017 m. Lapkričio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/sekmingo-spa-vilnius-druskininkai-verslo-pletros-galimybes-2.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 22 d. 07:41
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo