Serviso modernizavimas


Įvadas. Techninis- ekonominis pagrindimas. Technologinis techninės priežiūros stoties skaičiavimas. Metinės darbų apimties skaičiavimas. Savitarnos darbų metinės apimties skaičiavimas. Postų kiekio skaičiavimas. TP ir ER postų skaičiavimas. Pagalbinių postų skaičiavimas. Automobilių saugojimo vietų kiekio skaičiavimas. Darbininkų kiekio skaičiavimas. Pagrindinių darbininkų kiekio skaičiavimas. Pagalbinių darbininkų kiekio skaičiavimas. Gamybinių patalpų plotų skaičiavimas. TP ir ER zonų patalpų plotų skaičiavimas. Gamybinių barų plotų skaičiavimas. Sandėlių plotų skaičiavimas. Automobilių saugojimo aikštelių plotų skaičiavimas. Pagalbinių patalpų plotų skaičiavimas. Technologinių įrengimų sąrašas. Nestandartinio įrenginio projektavimas. Automobilių keltuvas. Keltuvo paskirtis ir veikimo principas. Hidraulinio cilindro skaičiavimas. Pradiniai duomenys skaičiavimu. Hidrocilindro hidraulinis skaičiavimas. Siurblio parinkimas. Darbinio skysčio parinkimas. Grafinė dalis. Keltuvo konstrukcijos skaičiavimas. Keltuvo sijų skaičiavimas. Keltuvo atramų skaičiavimas. Keltuvo kitų konstrukcinių elementų skaičiavimas. Darbų sauga. Bendrieji saugos reikalavimai. Darbuotojų instruktavimas. Reikalavimai teritorijai ir patalpoms. Reikalavimai įrankiams ir įrenginiams. Priešgaisrinė sauga. Apsauga nuo elektros srovės. Gamybinių patalpų apšvietimas. Gamybiniu patalpų oras ir oro temperatūra. Aplinkosauga. Nuotekų tvarkymas. Gamybinių atliekų tvarkymas. Atmosferos oro taršos mažinimas. Oro taršos šaltiniai. Oro taršos mažinimas. Literatūra.


Technologinis projektavimas apjungia labai didelę ir labai skirtingų užduočių visumą. Kad tas užduotis galima būtų išspręsti yra pasitelkiama daugelių mokslo sričių.

Šiame diplominiame darbe yra atliekama techninės priežiūros stoties „KLION“ rekonstrukcija. Todėl, tai yra individualus projektas, skirtas esamai TPS rekonstrukcijai. Šis projektas susideda iš dviejų didelių stadijų: techninio projekto ir darbo brėžinių.

Pagrindinė transporto priemonių užduotis yra kokybiškai, greitai ir be prastovų tarnauti žmogui. Kad automobiliai tai galėtų atlikti jie turi būti labai geros techninės būklės. Taip pat nuo automobilio techninės būklės priklauso naudojančių automobilį ir aplinkinių žmonių saugumas, aplinkos teršimo intensyvumas. Tuo tarpu automobilių gerą techninę būklę garantuoja techninės priežiūros stotys. Šios stotys skirtos palaikyti automobilio eksploatacinį patikimumą, atliekant profilaktinio ir remontinio poveikio priemones. Puiki automobilio techninė būklė leidžia sumažinti autoįvykių kiekį ir aplinkos teršimą iki minimumo.

Šiuolaikiniai mokslo ir technikos vystymosi tempai yra labai greiti, taip pat su jais greitai vystosi ir automobilių pramonė. Todėl norint spėti su laiku, tenka karts nuo karto rekonstruoti techninės priežiūros stotis. Įmonės veiklos efektyvumas priklauso nuo jos gamybos techninės būsenos racionalumo, įrangos modernumo, personalo kvalifikacijos lygio ir tinkamo darbo organizavimo būdo. Todėl rekonstruojant techninės priežiūros stotį yra įdiegiami naujausi technologiniai įrengimai, kurie atitinka naujus automobilių priežiūros reikalavimus. Taip pat yra apmokomi darbuotojai ir pakeliama jų kvalifikacija.

TPS „KLION“ atlieka daugumą darbų, kurie reikalingi lengvųjų automobilių techninei priežiūrai ir einamajam remontui. Šioje įmonėje yra atliekamos šios darbų grupės:

Rekonstruojamoje techninės priežiūros stotyje „KLION“ yra skiriamas didelis dėmesys diagnostikos darbams. Gerai atlikus diagnostikos darbus reikia žymiai mažiau laiko kitų darbų atlikimui.

TPS „KLION“ atlieka visus reikalingiausius automobilių priežiūros darbus. Įmonė neatlieka kėbulų, dažymo, bei plovimo- valymo darbų.

Ši techninės priežiūros stotis yra įsikūrusi Naujojoje Vilnioje, kur labai trūksta šiuolaikiškų lengvųjų automobilių servisų. Galima teigti, kad TPS „KLION“ yra būtinybė.

Automobilių transportas tiek kiekybiškai, tiek ir kokybiškai vystosi labai didžiuliais tempais. Kiekvienais metais pasaulinis automobilių parkas pagausėja 10- 12 milijonų automobilių. Nuo pasaulinio automobilizmo neatsilieka ir Lietuva. Mūsų šalyje jau kas trečias žmogus turi automobilį ir vis dar bendras automobilių skaičius labai sparčiai didėja. Todėl automobilių techninė priežiūra ir remontas tampa labai svarbia Lietuvos ūkio dalimi.

Remiantis statistiniais duomenimis Vakarų Europoje 1 milijonui automobilių tenka 2,5 tūkstančio techninės priežiūros ir einamojo remonto įmonių. Lietuvoje techninės priežiūros stočių yra daug, bet kokybiškų labai trūksta.

Įgaliotųjų automobilių gamintojų atstovų techninės priežiūros stotyse dažniausiai techniškai prižiūrimi nauji automobiliai. Senus automobilius prižiūri nepriklausomi automobilių servisai, prie kurių priskiriama ir TPS „Klion“.

Lietuvoje daugiausiai yra jau gerai pavažinėtų automobilių. Pagal statistinius duomenis Lietuvoje užregistruotų automobilių vidutinis amžius yra 12- 14 metų. O kaip suprantama, tokios transporto priemonės dažnai genda ir reikalauja dažnos techninės priežiūros. Tai yra dar vienas įrodymas, kad automobilių priežiūros ir remonto įmonių perspektyvos yra labai geros.

Vilniuje yra daug techninės priežiūros stočių, kai kurios yra labai geros, kitos prastesnės. Bet dažniausiai jos yra sutelktos prie didelio intensyvumo gatvių, buvusiuose pramoniniuose rajonuose ar šiaip patogiose klientams vietose. O tokios Vilniaus miesto dalys kaip Naujoji Vilnia daugeliui investuotojų yra nepatrauklios, nes toli nuo miesto centro. Tačiau Naujoji Vilnia yra labai perspektyvus Vilniaus mikrorajonas, kadangi miestas labai sparčiai plečiasi, be to į techninės priežiūros stotį atvažiuoja klientai ir iš Vilniaus rajono ar net iš apskrities.

  • Microsoft Word 225 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 62 puslapiai (8525 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kps
  • Serviso modernizavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Serviso modernizavimas. (2016 m. Spalio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/serviso-modernizavimas.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 27 d. 00:59
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema