Sidnėjaus tunelis atvejo analizė (3)


Sidnėjaus tunelis Atvejo analizė.


Atvejyje kalbama apie viešos privačios partnerytės pavyzdį Australijoje – Sidnėjaus tunelio projektą. Šis tunelis atrodė puikus sprendimas norint išvengti transporto spūsčių centriniame Sidnėjuje, prisidėti prie aplinkos taršos mažinimo, vairuotojų, dviratininkų, pėsčiųju gerovės didinimo bei norint sėkmingai investuoti ir gauti pelną. Projekto vykdymą konkurso būdu laimėjo The CrossCity Motorway (CCM) konsorciumas, 2002 m. buvo pasirašyta koncesijos sutartis su The Roads and Traffic Authority (RTA), kurioje numatyta, jog 2035 m. Sidnėjaus tunelis bus priskirtas viešąjai nuosavybei. 2005 m. tunelis pradėjo veikti, tačiau lūkesčių pelno atžvilgiu nepateisino.

Problema – kokių priemonių reikėjo imtis, kad padidintų projekto pelningumą?

Prognozuojamas automobilių srautas tuneliu buvo 90000 transporto priemonių per dieną. Statistika 2006 m. parodė, jog iš tikrųjų tuneliu per dieną pravažiuoja vidutiniškai 30000 transporto priemonių per dieną – vadinasi, 3 kartus mažiau nei prognozuota, o tai reiškia, jog pajamos, gaunamos iš rinkliavos, taip pat 3 kartus mažesnės. Taip atsitiko dėl to, jog dauguma vairuotojų nusprendė, kad už tokį trumpą atstumą nustatyta rinkliava yra per didelė, todėl jie mieliau rinkosi nemokamus kelius, nors ir kelionė jais užima daugiau laiko.

  • Microsoft Word 12 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (388 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laura
  • Sidnėjaus tunelis atvejo analizė (3)
    10 - 2 balsai (-ų)
Sidnėjaus tunelis atvejo analizė (3). (2017 m. Lapkričio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/sidnejaus-tunelis-atvejo-analize-3.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 19 d. 01:36
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo