Sidnėjaus tunelis: atvejo analizė


Atvejo analizė Sidnėjaus tunelis.


Viena didžiausių problemų Sidnėjaus mieste, ypač centrinėje dalyje, – eismo spūstys. Šiai problemai spręsti Vyriausybė pradėjo ieškoti būdų, kaip plėsti ir gerinti kelių infrastruktūrą. 1998 metais Kelių ir Eismo Tarnyba išleido manifestą, kuriame buvo siūloma iškasti 2,1 kilometro tunelį (cross city tunnel – CCT) rytų – vakarų kryptimi, tiesiai po Sidnėjaus centrinio verslo rajonu. Buvo planuota, kad jis sumažins automobilių spūstis, pagerins viešojo transporto naudojimąsi, įvairių transporto priemonių, dviratininkų ir pėsčiųjų padėtį šioje atkarpoje. Projektas buvo vykdomas remiantis viešos privačios partnerystės principu. 2002 m. gruodžio 18 d. buvo sudaryta koncesijos sutartis tarp ˶CrossCity Motorways˝ (CCM) įmonių grupės ir Kelių ir Eismo Tarnybos, kuri tęsis iki 2035 m. gruodžio 19 d. Buvo nustatytas tunelio mokestis: 2,5 Australijos dolerio lengvosioms transporto priemonėms ir 5 Australijos doleriai sunkiosioms transporto priemonėms. 680 milijonų Australijos dolerių vertos tunelio statybos prasidėjo 2003 m. gruodį. Tunelis pradėjo veikti nuo 2005 m. rugpjūčio 28 d. Pagrindiniai projekto tikslai: iki 2006 m. tunelį kasdien pervažiuos apie 90 tūkstančių transporto priemonių per dieną, o iki 2016 m.

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (707 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kristina
  • Sidnėjaus tunelis: atvejo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Sidnėjaus tunelis: atvejo analizė. (2016 m. Spalio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/sidnejaus-tunelis-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 18 d. 07:58
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema