Šildymo katilai Įmonės veiklos analizė


Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės pavadinimo pasirinkimo pagrindimas. Įmonės strategija 5 metams. Žmogiškųjų išteklių valdymo procesas. Naujo darbuotojo įvedimo planas. Techniniai ekonominiai rodikliai. Įmonės veiklos kiekvienų metų ir 5 metų finansinių rodiklių analizė. Balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos vertikali ir horizontali analizės. Trumpalaikio (atsargų, pirkėjų skolų) turto apyvartumas kiekvienais metais. Medžiagų (atsargų) sunaudojimo analizė ( pagal balanso likučius). Įmonės finansinės būklės įvertinimas, apskaičiuojant mokumo ir likvidumo rodiklius. Trumpalaikio mokumo, ilgalaikio ir bendrojo įmonės mokumo rodiklių analizė. Bankroto tikimybė. Įmonės veiklos rezultatų apibendrinimas (veiklos įvertinimas), išvados ir pasiūlymai. Išvados. Priedai.


Verslo žaidimo esmė: įmonės veiklos modeliavimas, priimtų sprendimų rezultatų analizė ir įvertinimas, pagrindinių įmonės veiklos rodiklių apskaičiavimas ir analizė bei įmonės finansinės būklės įvertinimas.

Pradinė įmonės UAB „KATILINĖ“ situacija: filialui skirta 45000€ įstatinis kapitalas, tačiau iš jų nupirkti 4 įrengimų komplektai bei įdarbinta 15 kvalifikuotų darbininkų. Įmonės veiklai pradėti paimta 35000€ paskola, kurią reikės padengti per 5-erius veiklos metus, todėl sąskaitoje banke lieka 40000€ (45000€ + 35000€ - 40000€) bei įmonei neturint jokių sandėlių, už produkcijos sandėliavimą teks mokėti priklausomai nuo produkcijos tipo 30€ (už „Kaitra 150") arba 40€ (už „Kaitra 200") per metus.

Misija – mes esam įmonė, gaminanti nepriekaištingos kokybės šildymo katilus iš aukščiausios kokybės žaliavų už prieinamą kainą.

Vizija – UAB „Katilinė“ siekia teikti tik aukštos kokybės gaminius bei išlaikyti savo vardą ne tik klientų, bet ir konkurentų atžvilgiu.

Charakteris ir atmosfera. Įmonėje yra įsitvirtinusi stipri komandiška atmosfera, kurioje visus vienija bendri tikslai. Tai įrodo stebėtojų tarybos pasirinkimas įmonę išskaidyti į atskirus filialus – svarbiausia veiklos efektyvumas ir stabilumas, neprarandant įmonės branduolio – kvalifikuotų darbuotojų. Bendras tikslas būti geriausiems, gaminantiems šildymo katilus tik iš geriausių žaliavų bei stengiantis parduoti už kuo patrauklesnę kainą, visus suvienija. Aukšti pasiekimai visada įvertinami – įmonės darbuotojams už tai mokamas atitinkamas atlyginimas, suteikiamos visos socialinės garantijos.

Tiek įmonės, tiek internetinio adreso pasirinkimas, mūsų manymu, turėtų būti labai gerai įsimintinas klientams, kadangi yra tiesiogiai susietas su mūsų veikla, trumpas ir aiškus. Konkurentų atžvilgiu mūsų pavadinimas pranašesnis tuo, kad yra neilgas, be nereikalingų žodžių, simbolių ar inicialų, kurie apsunkintų atsiminimą. Taip pat interneto platybių paieškose, mūsų pasiekiamumas bus didesnis, kadangi pavadinime yra ieškomos prekės žodžio šaknis. Kadangi pavadinimas susietas su preke, labai paprastas, trumpas, greit įsimenamas ir žaismingas, klientams patrauklus, todėl jie ir rinksis apsipirkimą pas mus.

2 metai. Kadangi pirmaisiais finansiniais metais pagaminome 1981vnt. katilų „Kaitra-150“, o pardavėme tik 481vnt., todėl likutis liko 1500vnt., kurie buvo sandeliuojami. 2-aisiais metais iš viso nupirkti 8 nauji įrenginiai, taip pat priimta 30 naujų darbuotojų ir 9 laikini, kad turimų įrenginių panaudojimo koeficientas būtų lygus 1. Įvesta naujo gaminio „Kaitra-200“ gamyba. Šių šildymo katilų buvo siekta pagaminti 2684vnt. Bendrosios išlaidos, skirtos reklamai, siekė 4800€. Taip pat pakėlėme ir darbo užmokesčio indeksą net iki 120%, kuris, mūsų manymu, veikia kaip motyvacija darbuotojų atžvilgiu. Buvo padidintas ir socialinis biudžetas. Ir kas svarbiausia mūsų akimis dar buvo priimti 2 prekybos atstovai, kurių pagrindinis uždavinys – prekybos skatinimas. Taip pat skyrėme 7000€ paskolai padengti.

3 metai. Šiais metais padengėme dalį skolos. Pardavėme 2 senus įrengimus ir įsigijome 5 naujus, o siekdami kad visi įrenginiai būtų panaudoti priėmėme dar 10 naujų darbuotojų. Iš praeitų metų „Kaitra-150“ gaminių likutis – 1326vnt., „Kaitra-200“ – 2566vnt. Padėti išparduoti šiuos gaminius priėmėme prekybos atstovą. Tačiau metų pabaigoje „Kaitra-150“ gaminių liko – 1420vnt., „Kaitra-200“ – 4350vnt.

4 metai. Supratę, kad praeitais metais pagaminome labai didelius kiekius gaminių, „Kaitra-200“ šildymo katilų nusprendėme nebegaminti, tačiau jų reklamai skyrėme 50000€. „Kaitra-150“ šildymo katilų siūlėme pagaminti 2340vnt., tačiaų jų parduoti siekėme – 3760vnt. Nors išlaidos jų reklamai buvo 50000€, mes jų pardavėme 1902vnt., sandelyje liko 1858vnt. Džiugu tai, kad skirtos lėšos „Kaitra-200“ gaminių reklamai, pastūmėjo jų pardavimus – pasisekė parduoti 1072vnt., todėl sandelyje liko 3278vnt. Šiais metais atleidome 15 darbininkų ir pardavėme 2 senus įrengimus. Taip pat gražinome dalį skolos. Prie mūsų kolektyvo prisijungė dar 2 prekybos atstovai, kurių dėka atsirado didesnė mūsų siūlomų šildymo katilų paklausa. Nemažinome darbo užmokesčio indekso, nes taip skatiname darbuotojus dirbti atsakingai.

  • Microsoft Word 187 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (5696 žodžiai)
  • Kolegija
  • Migle
  • Šildymo katilai Įmonės veiklos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Šildymo katilai Įmonės veiklos analizė. (2016 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/sildymo-katilai-imones-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 13 d. 04:37
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!