Socialinė reklama


Įvadas. Socialinės reklamos teorinė analizė. Reklamos samprata. Socialinės reklamos samprata. Socialinės (nekomercinės) ir komercinės reklamos skirtumai. Socialinės reklamos motyvai. Išvados. Literatūra.

Temos aktualumas. Greitas gyvenimo tempas skatina kiekvieno žmogaus

vienokią ar kitokią veiklą. Atlikdamas įvairias veiklas žmogus ryšyje su visuomene turi socializuotis. Kad toks procesas vyktų sklandžiai socialinė reklama supažindina visuomenę su pageidaujamomis elgesio normomis, aktualiomis šiandieninėmis problemomis ir padeda jas spręsti. Šiuolaikinėje visuomenėje sprendžiant socialines problemas, vis dažniau naudojami reklamos instrumentai.

Tikslas. Išnagrinėti socialinę (nekomercinę) reklamą.

Tyrimo objektas. Socialinė (nekomercinė) reklama.

Uždaviniai:

Išanalizuoti komercinės ir nekomercinės reklamos skirtumus.

Aptarti socialinės reklamos sampratą.

Išsiaiškinti nekomercinės reklamos motyvus.

  • Vadyba Referatas
  • Microsoft Word 49 KB
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (2079 žodžiai)
  • Kolegija
  • Inga
  • Socialinė reklama
    10 - 4 balsai (-ų)
Socialinė reklama. (2014 m. Lapkričio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialine-reklama.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 14:03
×