Socialinės atsakomybės ataskaita „Procter & Gamble“


Įvadas. Įmonės atsakomybės analizę. Įmonės „ procter & gamble “ socialinės atsakomybės atalizė teoriniu aspektu. Pasirinktos įmonės veiklos pristatymas. Veiklos pristatymas. Įmonių socialinė atsakomybė aplinkai. Įmonių socialinė atsakomybė darbuotojams. Įmonių socialinė atsakomybė bendruomenei. Įmonių socialiai atsakingas įvaizdis. Tyrimo metodai. Dokumento turinio analizė. Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė.


Kompanija "Procter & Gamble" šiandien esanti viena iš rinkos lyderių, buvo sukurta 1837 metais spalio 31 dieną. Viskas prasidėjo nuo nedidelio šeimos verslo Cincinačio mieste (JAV Ogajo valstijoje). William Procter, žvakių gamintojas iš Anglijos, ir James Gamble, muilo gamintojas iš Airijos emigravo į Ameriką ir sukūrė tai, kas šiuo metu yra viena iš pirmaujančių pasaulyje vartojimo prekių bendrovių. Jie investavo į verslą po 3596 dolerius ir 47 centus įkūrė bendrą įmonę, kuri užsiėmė žvakių ir muilo gamyba.

•Aštuonis metus iš eilės P&G patekdavo į žurnalo Fortune sąrašus tarp pačių gerbiamiausių JAV korporacijų.

•P&G valdymo sistema laikoma viena iš geriausių pasaulyje. Šitą sistemą yra nukopijavusios begalo daug firmų.

•Procter & Gamble gauna aukštus įvertinimus už sugebėjimą pritraukti ir išlaikyti talentingus žmones, o taip pat padėti jiems tobulėti ir augti kompanijoje.

„P&G” vizija – būti pripažintam kaip geriausiu produktu vartotojams ir išlikti pranašiausiems teikiant paslaugas kompanijoms visame pasaulyje.

„P&G” misija – orientuotis į klientų poreikius, bei išlikti pranašiausia įmone šioje gamybos srityje.

„P&G” žino, koks svarbus ir vertingas dabar yra švarus oras, todėl įmonė stengiasi kuo mažiaus teršti orą. Įmone gamina kūdikiams skirtas prekės be formaldehido, kuris, kaip žinia kenkia ozono sluoksniui. Įmonė taip pat siūlo įvairius grožio produktus be formadehido, o apie prekes su formadehidu vartotojai yra informuojami ant etikečių. „P&G” bendradarbiauja su „CERE“ kartu siekdami sumažinti šiltnamio efektą sukuriančių dujų išmetimą. Šis projektas padėjo sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį daugiau nei 120 000 metrinių tonų per metus.

Vanduo yra esminė daugelio produktų gamybos proceso dalis. Per pastaruosius du dešimtmečius „P&G“ inžinerijos ir gamybos kolektyvai bendradarbiavo kuriant novatoriškus būdus sumažinti sunaudojamo vandens kiekį ir perdirbti vandenį gamyklose, o vartotojus skatina rinktis šalto vandens naudojimą skalbimo mašinose.

Nuo 2010 m. Įmonė sutaupė pakankamai energijos, kad per metus būtų galima aprūpinti daugiau nei 1700 vidutinių JAV namų. Siekdama padėti pasiekti rezultatų, svetainė sukūrė novatorišką tvarumo partnerystę su vietiniu elektros tiekėju, universitetais ir Bostono miestu.

  • Microsoft Word 119 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1964 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jogilė
  • Socialinės atsakomybės ataskaita „Procter & Gamble“
    10 - 2 balsai (-ų)
Socialinės atsakomybės ataskaita „Procter & Gamble“ . (2019 m. Sausio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialines-atsakomybes-ataskaita-procter-gamble.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 25 d. 23:53
×