Socialinės medijos vaidmuo verslo organizacijoje


Socialinės medijos vaidmuo verslo organizacijoje: „tele “ įmonės atvejis. Santrauka. Įvadas. Socialinės medijos teorinis kontekstas. Socialinės medijos samprata ir esmė. Socialinės medijos bruožai ir ypatybės. Socialinės medijos vaidmuo „tele “ įmonėje. Empirinis tyrimas. Empirinio tyrimo metodika. Empirinio tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūra. Priedai.
  • Komunikacijos Kursinis darbas
  • Microsoft Word 89 KB
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (4229 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marijus
  • Socialinės medijos vaidmuo verslo organizacijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Socialinės medijos vaidmuo verslo organizacijoje. (2013 m. Gegužės 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialines-medijos-vaidmuo-verslo-organizacijoje.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 17:55
×