Socialinės reklamos įvaizdžiai projektas


Socialinės reklamos įvaizdžiai. Įvadas. Socialinės teorinė analizė. Reklamos ir socialinės reklamos skirtumas. Socialinės reklamos tikslai. Socialinės reklamos funkcijos. Socialinė reklama eismo dalyviams empirinio tyrimo analizė. Tyrimo rezultatai. Kur dažniausiai pastebimos socialinės reklamos. Socialinės reklamos svarbos, sprendžiant socialines problemas vertinimas. Socialinės reklamos, apie saugumą kelyje, tikslų vertinimas. Reklamos efektyvumo vertinimas. Reklamos apie saugų eismą veiksmingumo vertinimas. Įsimintiniausių reklamų apie nesaugias vairavimo pasekmes vertinimas. Reklamos apie saugų eismą kiekio vertinimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Socialinės reklamos įvaizdžiai.


Tyrimo uždaviniai: Remiantis moksline literatūra, apibrėžta kas yra socialinė reklama; Naudojant empirinius informacijos rinkimo metodus, išanalizuota kaip socialinės reklamos veikia eismo dalyvius; Nustatytos priežastys, kodėl reklama ne visada turi poveikį žmonėms. Tyrimo objektas - socialinė reklamos poveikis eismo dalyviams. Tyrimo tikslas - išnagrinėti socialinės reklamos įtaką vartotojui. Tyrimo metodai - mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.

Reklama tai viena iš komunikacijai skirtų formų. Reklama skirta paveikti potencialius vartotojus, tikslinę žmonių grupę. Reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda. Reklamos paskirtis yra skleisti informacija apie kokia nors prekę ar paslaugą, jos idėją.

Darbas susideda iš trejų etapų: Atlikta mokslinės literatūros analizė. Išanalizuota socialinės reklamos samprata, kuo komercinė reklama skiriasi nuo socialinės reklamos, taip pat buvo išanalizuoti socialinės reklamos tikslai. Panaudotas kiekybinio tyrimo instrumentas – anketa, kurioje pateikti 11 klausimų apie socialinę reklamą. Atlikta kiekybinio tyrimo apklausos rezultatų analizė.

Apklausoje dalyvavo 29 respondentai. Tyrime dalyvavo 72,4% daugiau moterų, negu vyrų 27,6%. Didžioji dalis dalyvavusiu respondentų priklauso 21-41 metų amžiaus grupei.

Didžioji dalis respondentų mano, kad socialinė reklama turėtų atkreipti dėmesį į socialines problemas ir skatinti keisti įpročius.

Kad socialinės reklamos paveikumas būtų didesnis, rekomenduotina labiau išnaudoti žmonėms prieinamas komunikacijos priemones: televiziją, internetą.

  • MS PowerPoint 492 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (832 žodžiai)
  • Kolegija
  • Liucija
  • Socialinės reklamos įvaizdžiai projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Socialinės reklamos įvaizdžiai projektas. (2019 m. Kovo 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialines-reklamos-ivaizdziai-projektas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 03:19
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema