Socialinio marketingo koncepcija


Socialinis marketingas. Socialinio marketingo koncepcija apjungia tradicines socialinių pokyčių priemones, komercinio marketingo principus ir reklamos metodus. Poreikis socialiniam marketingui atsirado dėl šių priežasčių. Socialinis marketingas yra natūralus keleto susijusių ir nesusijusių su marketingu aplinkybių rezultatas. Socialinio marketingo apibrėžimų palyginimas įvairių autorių požiūriu. Socialinio marketingo samprata. Socialinio marketingo tikslai. Pagrindiniai klasikinio ir socialinio marketingo skirtumai. Socialinį marketingą potencialiai unikaliu daro tai, kad jis. Socialinio marketingo taikymas. Socialinis marketingas taikomas šiose srityse. Socialinių problemų pavyzdžiai. Socialinį marketingą naudoja. Galima išskirti tris socialinius (visuomenės) lygius, kuriuos įtakojant galima pasiekti socialinių pokyčių. Priklausomai nuo poveikio tikslo, galima išskirti tris socialinio marketingo dedamąsias. Socialinio marketingo dedamosios, atsižvelgiant į veiksmų barjerų šaltinius. Nekomercinio sektoriaus išsivystymo mastą atskirose šalyse apsprendžia įvairios sąlygos. Nekomercinį marketingą tikslinga nagrinėti todėl, kad. Galima išskirti šias pagrindines nekomercinio marketingo atsiradimo prielaidas. Nekomercinio marketingo samprata. Nekomercinio marketingo principai. Nekomercinio marketingo tipai. Valstybinių ne pelno organizacijų marketingas apima marketingo veiklą valstybinės valdžios institucijų. Nekomercinio ir klasikinio marketingo skirtumai. Daugelis užsienio mokslininkų pabrėžia. Nekomercinio marketingo veiklos, nesusijusios su pelno gavimu, efektyvumo rodiklis – socialinis efektas. Nekomercinė paklausa – vartotojų pasiruošimas priimti ir vartoti nekomercinį produktą. Marketingo priemonių vieta ir vaidmuo nekomercinėje veikloje. Marketingo vaidmuo ne pelno organizacijų konkurencinėje kovoje. Nekomercinių subjektų marketingo esmė. Nekomercinių subjektų marketingo veikimas. Pagrindinė nekomercinio subjekto marketingo sistemos ypatybė yra ta. Nekomercinių subjektų rezultatyvumo maksimizavimas yra jų svarbiausias uždavinys. Trukdyti gali tokie veiksniai. Nekomercinio subjekto veiklos socialinio efekto maksimizavimas. Socialinio ir nekomercinio marketingo svarbos pripažinimo stoką lemiančios priežastys. Skiriami du pagrindiniai tikslų tipai. Mainai įvyks, jei bus įvykdytos būtinos ir pakankamos mainų sąlygos. Nekomercinio pobūdžio mainai pasireiškia tarp subjekto ir vartotojo nekomercinių produktų rinkoje. Nekomerciniai mainai - tai būdas patenkinti šių dalyvių poreikius. Poreikiai nekomerciniams produktams turi visą eilę ypatumų, susijusių su šiomis aplinkybėmis. Poreikių nekomerciniam produktui formavimasis. Vartotojo aplinka – tai visuma sąlygų. Vartotojo elgsenos modelis nekomercinio marketingo sąlygomis susideda iš šių pagrindinių elementų.


Pagal Kotler Ph. Ir Zaltman G. (1971) pasiūlytą socialinio marketingo koncepciją, organizacijos tikslas yra tikslinių rinkų poreikių, norų ir interesų nustatymas ir jų patenkinimo užtikrinimas efektyviau ir ekonomiškiau už konkurentus, bet tuo pačiu metu išsaugant ir didinant visuomenės ir atskirų vartotojų gerovę.

Socialinio marketingo koncepcija apjungia tradicines socialinių pokyčių priemones, komercinio marketingo principus ir reklamos metodus. Ši koncepcija remiasi šiomis hipotezėmis:.

Vartotojų norai ne visuomet sutampa su jų ilgalaikiais interesais, o taip pat su visuomenės interesais; Vartotojai labiau vertina organizacijas, demonstruojančias rūpinimąsi jų norų, poreikių patenkinimu, jų gerove, o taip pat visuomenės gerove; Pagrindinis organizacijos tikslas yra prisitaikyti prie tikslinių rinkų taip, kad būtų net tik patenkinti poreikiai ir norai, bet ir pasiekta individuali bei kolektyvinė gerovė.

Visuomenė siekia reguliuoti socialines permainas, vykstančias įvairiose sferose. Pagrindiniai tokio reguliavimo būdai: įtikinimo, įvairaus stimuliavimo metodai, kurie atitinka marketingo instrumentarijų. Sprendžiant daugumą socialinių problemų stiprėja ne pelno sektoriaus vaidmuo, o jis, savo ruožtu, turi naudoti marketingo metodus ir procedūras tiek socialinių idėjų realizavimui, tiek ir resursų pritraukimui. Rinkos santykiai apima visas visuomenės gyvavimo sritis. Be to, dažnai, realizuojant įvairias socialines programas, naudojamos nekomercinės mokėjimo priemonės.

Socialinis marketingas yra natūralus keleto susijusių ir nesusijusių su marketingu aplinkybių rezultatas.

  • MS PowerPoint 147 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 253 puslapiai (13683 žodžiai)
  • Universitetas
  • Valda
  • Socialinio marketingo koncepcija
    10 - 2 balsai (-ų)
Socialinio marketingo koncepcija. (2019 m. Rugsėjo 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialinio-marketingo-koncepcija.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 22 d. 02:38
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema