Socialinių tinklų įtaka marketingui ir jų principai


Įvadas. Socialinių tinklų įtaka marketingui ir jų principai. Socialinis tinklas „FACEBOOK“. Socialinis tinklas ,,Google+”. Socialinis tinklas „Youtube. com“. Socialinis tinklas ,,Twitter“. Socialinis tinklas „Myspace“. Socialinio tinklo „LinkedIn“. Printerest. Socialinių tinklų įtaka. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Internetas labiausiai išvystyta susisiekimo priemonė visame pasaulyje. Atstumas netenka reikšmės. Įvairiausi socialiniai tinklai, programos (kompiuteriams, bei mobiliems telefonams) suteikia galimybę lengviau susisiekti su vienu ar net daugiau žmonių.Viso pasaulyje yra daugiau negu 2000 veikiančiu socialinių tinklų. Jeigu keliais klaviatūros paspaudimais galima pasiekti didelę pasaulio dalį, vadinasi tai galima naudoti ir veslo klausimais.

Tik kyla klausimas,, Ką socialiniai tinklai internete gali suteikti verslininkams ir vartotojams?“ Vartotojų įpročiai sparčiai pakito atsiradus socialinėms medijoms, todėl šiandieniniame pasaulyje bendravimas, bei įvairiausių ryšių užmezgimas tapo paprastesnis, greitesnis.Dabar verslas įgauna kitokias metodikas,darbo pobūdį organizacijoje, bei teigiama linkme pakreipiant veiklos rezultatus, suteikiant galimybes konkuruoti rinkoje socialinių tinklų pagalba.

Verslo galimybės stipriai padidėjo interneto, kaip verslo plėtimo, bei reklamos priemonės dėka. Viską ką verslininkas sutardavo telefoniniu pokalbiu, dabar jis gali tai padaryti interneto pagalba: sutarčių siuntimas, jų derinimas, bei koregavimas, reklamos sklaida.

Stambios organizacijos socialinius tinklus naudoja kaip sėkmingą marketingo plėtros priemonę - jų dėka palaikomas kasdienis ryšys su klientais, stebimi rinkos pokyčiai. Socialiniai tinklai populiarumo viršūnėje yra ne vienerius metus. Tai įrodo, jog tai nėra trumpalaikis susižavėjimas, nes bėgant metams kasdien juose apsilanko milijonai vartotojų. Remiantis statistikos duomenimis, socialiniai tinklai užtikrintai nepalieka populiariausių pasaulio interneto puslapių dešimtuko

JAV socialiniai tinklai per porą metų tapo didžiulėmis korporacijomis, tokiomis, kaip "Facebook". Šios svetainės vertė siekia 10 mlrd. JAV dolerių.

Darbo tikslas: apžvelgti plačiau socialių tinklų raidos istoriją bei palyginti statistinus duomenis. Atliktų apklausų pagalba, išanalizuoti lankomumą socialinėse svetainėse.

Pasirinkto nagrinėti klausimo reikšmė visoje temoje: Ką gali suteikti socialiniai tinklai internete verslininkams ir vartotojams.

Per pastaruosius penkerius metus socialiniai tinklai itin išpopuliarėjo. Labai greitu būdu vartotojus pasiekia naujausia, socialiniuose tinkluose paskelbta, informacija. Vartotojai turi galimybę stebėti žmones, kurie jiems įdomūs – ką jie veikia, kur keliauja, kaip jiems sekasi. Socialinių tinklų pagalba, pasinėre į kitą erdvę, vartotojai pabėga nuo kasdienybės. Socialiniams tinklams turėtų būti skiriamas didesnis dėmesys kaip vienai iš naudojamų internetinio marketingo veiklos priemonių, todėl būtų tikslinga įvardinti ir aprašyti konkrečius socialinius tinklus.

Tai nėra socialinis tinklapis, tačiau jis atitinka visus socialinių svetainių kriterijus, tokius kaip vartotojai, komentarai, prenumeratos ir kt. Ši svetainė yra viena įtakingiausių pasaulyje. Verslo atžvilgiu ši svetainė naudojama tiek muzikos, prekinių ženklų, įmonių grasinimui. Šioje svetainėje galima rasti tiek muzikinių klipų, trumpametražių ir ne trumpametražių filmų, žinomių žmonių vaizdo „vlogų“, kuriose reklamuojamos įvairiausios prekės arba jų gyvenimo peripetijos. 1 milijardas vartotojų, 4 milijardai peržiūrų kiekvieną dieną visame pasaulyje. Kievienam šios svetainės vartotojui turinčiam savo paskyrą pasiekus tam tikrą peržiūrų, sekėjų skaičių mokamos piniginės premijos. Tarp socialinių tinklų „youtube.com“ užima trečiąją vietą po „google“ ir „facebook“ socialinių tinklapių. Svarbu paminėti, kad „youtube.com“ priklauso pačiam „google“ tinklui. Šis tinklapis yra unikalus tuo, kad jame ne tik puikiai vystoma reklama, bet tuo pačiu iš jos galima ir užsidirbti.

  • Microsoft Word 392 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2566 žodžiai)
  • Kolegija
  • Akvile
  • Socialinių tinklų įtaka marketingui ir jų principai
    10 - 1 balsai (-ų)
Socialinių tinklų įtaka marketingui ir jų principai. (2017 m. Lapkričio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/socialiniu-tinklu-itaka-marketingui-ir-ju-principai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 23 d. 11:02
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo