Spa salono rinkodaros projektas


Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir jo elementai Rinkos tyrimai. Išvados. Literatūra. Priedas.


Projektiniame darbe buvo atlikta respondentų apklausa, norint išsiaiškinti potencialių vartotojų poreikius. Anketa buvo paskelbta internetiniame puslapyje „Apklausa.lt“. Į anketos klausimus atsakė 101 respondentas.

Kokie veiksniai lemia SPA salono pasirinkimą? (galimi keli atsakymų variantai)

Kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės SPA salone? (galimi keli atsakymų variantai)

Respondentų buvo klausiama kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojasi SPA salonuose. Dauguma respondentų SPA salonuose atlieka masažą arba depiliaciją. Rečiausiai renkasi SPA siūlomą kūno įvyniojimą.

Remiantis anketos duomenimis galima daryti išvadas, kad kūno įvyniojimas nėra pati populiariausios paslaugos SPA salonuose.

Galima daryti išvadas, kad SPA salone dažniausiai klientai renkasi paslaugas, kurios nėra labai brangios, pavyzdžiui kūno depiliacija.

Remiantis anketos duomenimis galima daryti išvadas, kad SPA salono pasirinkimui visgi turi įtakos jo įsikūrimo vieta.

Apklaustųjų buvo prašoma pasirinkti jiems patraukliausią SPA salono įsikūrimo vietą. Populiariausia vieta pagal respondentus yra miesto centras ar prekybos centrai. Mažiausiai balsų surinko daugiabučiai bei užmiestyje esantys SPA salonai.

Taigi, norint, kad SPA salone netruktų lankytojų jį reiktų įkurti miesto centre ar didesniame prekybos centre, taip jame bus daug lankytojų.

Respondentų buvo prašoma atsakyti kas labiausiai paskatintų dažniau lankytis SPA salone. Dauguma apklaustųjų lankytųsi dažniau jei butų žemesnės kainos ar būtų taikomos nuolaidos.

Galima daryti išvadas, kad norint padidinti potencialių vartotojų srautus reikia taikyti žemesnes kainas bei aukštesnes nuolaidas negu arčiausiai esančio konkurento.

Didžioji dauguma apklausoje dalyvavusių dalyvių buvo moterys, galima daryti išvadas, kad SPA salonų tema labiausiai aktuali dailiosios lyties atstovėms.

Remiantis anketos duomenimis vidutiniškai dauguma respondentų per mėnesį gauna žemas pajamas, kurios siekia iki 150 Eur.

Apibendrinus anketos duomenys galima daryti išvadas, kad dauguma respondentų yra bent vieną kartą lankėsi SPA salone. Daugumai respondentų labai svarbu, kad kaina būtų lygi kokybei. Be to pastebima tendencija, kad nors daugumai klientų naudojamos priemonės nelemia SPA salono pasirinkimo, tačiau informacija, kokias priemonės visgi naudoja SPA salonas klientams yra įdomi. Dauguma respondentų pasisakė, kad jiems nepatinka SPA salonuose parduodamos priemonės..

Norint kurti SPA saloną reiktų didelį dėmesį skirti vietai. Dauguma klientų rinktųsi saloną, kuris būtų įsikūręs miesto centre.

Apklausoje daugiausia dalyvavo merginos, studentės, kurių pajamos yra nedidesnės nei vidutinis Lietuvos mėnesinis darbo užmokestis.

SPA salonas yra populiarus tarp įvairaus amžiaus lankytojai, tačiau dažniausiai jame lankosi jaunos moterys.

Salono darbuotojos apsirengusios šviesiomis kelnėmis, bei baltais chalatais arba palaidinėmis.

Klientai SPA saloną renkasi dėl malonaus aptarnavimo, kvalifikuotų specialistų bei profesionalių priemonių, tačiau kai kuriuos lankytojus atbaido aukštos paslaugų kainos.

Tikslinė rinka – tai klientės moterys, kurių amžius nuo 26 iki 30 metų, turinčios darbą ir pajamos yra 501 - 800 Eur.

Mikroaplinkos elementai – tai veiksniai, tiesiogiai susiję su įmonės vykdoma veikla, tačiau šiuo atveju ryšys yra abipusis. Tiek mikroaplinka gali koreguoti įmonės vykdomą veiklą, tiek įmonė gali paveikti mikroaplinkos elementus (žr. 2-ą lentelę).

  • Microsoft Word 136 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (4061 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ieva
  • Spa salono rinkodaros projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Spa salono rinkodaros projektas. (2019 m. Spalio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/spa-salono-rinkodaros-projektas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 10:28
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema