Specialiųjų poreikių mokinių mokymo bei mokymosi rezultatų vertinimo metodika


Specialiųjų poreikių vaikų mokymo bei mokymo(si) rezultatų vertinimo metodai. Specialiųjų poreikių samprata. Vaikai, turintys specialiųjų poreikių. Specialiųjų poreikių vaikai Lietuvoje. Mokymosi pagalbą mokiniui būtina suteikti. Specialiųjų poreikių turinčių vaikų ugdymas. Specialiųjų poreikių turinčių mokinių vertinimo metodai.


Specialiųjų poreikių turintys vaikai – tai tokie vaikai, kurie turi įvairių raidos sutrikimų, fizinių ir/ar protinių negalių. Šiems vaikams labai svarbus ir reikalingas specialusis ugdymas, kadangi jie: gali būti atsilikę protiškai, turi fizinių negalių, turi mokymosi negalių, turi klausos ir/ar regos sutrikimų, pasižymi emociniais ir elgesio sutrikimais, išsiskiria įvairiais talentais ar gabumais.

2018 m. Higienos instituto duomenimis: regėjimo sutrikimai nustatyti 118 tūkst. vaikų, klausos defektai nustatyti 1700 vaikų, kalbos sutrikimai – 1561 vaikui.

Kai pastebimi mokymosi sunkumai; Kai vieno ar kelių dalykų mokymosi lygis žemesnis nei numatyta programose (vidurinio profesinio pagrindinio). Kai nedaro pažangos mokyme. Kontroliniai darbai vertinami nepatenkinamai. Kaip praleido dalį pamokų dėl ligos ar kitų priežasčių.

Mokyklos ir mokytojai nuolatos susiduria su dideliais iššūkiais ugdydami specialiųjų poreikių turinčius vaikus, bet švietimo pagalba tampa vis veiksmingesnė. Stengiamasi gerinti švietimo kokybę ir suteikti visas sąlygas tokių mokinių ugdymui.

  • MS PowerPoint 1584 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (459 žodžiai)
  • Universitetas
  • Odeta
  • Specialiųjų poreikių mokinių mokymo bei mokymosi rezultatų vertinimo metodika
    10 - 3 balsai (-ų)
Specialiųjų poreikių mokinių mokymo bei mokymosi rezultatų vertinimo metodika. (2019 m. Lapkričio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/specialiuju-poreikiu-mokiniu-mokymo-bei-mokymosi-rezultatu-vertinimo-metodika.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 26 d. 05:31
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo