Specifinio krovinio - sieros parengimas vežimui ir transportavimas


Specifinio krovinio - sieros parengimas vežimui ir transportavimas. Įvadas. Specifinio krovinio – sieros ypatybės, praktinio taikymo sritys ir reikšmė. Krovinio pakavimo reikalavimai ir pakavimo galimybės. Transportavimo maršrutai. Rizika kelyje, avarijų galimybes ir jų likvidumas. Krovinio iškrovimas, perdavimas ir sandėliavimas. Paslaugos savikainos ir kainos nustatymas. Išvados. Literatūros ir informacijos šaltiniai.


Pagal ADR, RID ir IMDG taisyklių rinkinius nustatyta, kad siera yra priskiriama 4.1 pavojingumo klasei, t.y degios kietos medžiagos 4.1 klasė apima:

4.1 klasės medžiagos ir gaminiai skirstomi į (ADR 1) :

4.1 klasės medžiagoms, išskyrus autoreaktingąsias medžiagas, priskiramos pakavimo grupės. Pagrindinis veiksnys, priskiriant pakavimo grupes, yra medžiagos degimo laikas bandymo metu. Pakavimo grupės yra šios (batarliene):

4. Galimybė gabenti su kitomis pavojingomis medžiagomis ar kitais kroviniais

Siera aplinkos temperatūroje normaliomis sąlygomis priskiriama mažai pavojingiems produktams. Teisingai supakuotas krovinis suteikia galimybe gabenti su kitais kroviniais. Siera reguoja ir yra nesuderinama su tokiais metalais kaip: natris; kalcis; alavas; nikelis; cinkas, esant tam tikromis sąlygomis. Taip pat siera reaguoja su stipriais oksidatoriais , tokiais kaip : rūgštys; chloras; bichromatas; permanganatas.

Krovinio JT numeriu, prieš kurį nurodomas raidės „UN“ (pvz.: UN 1350);

Visi užrašai esantys ant pakuočių turi būti aiškūs, gerai matomi, atsparūs oro sąlygomis.

Pagal Europos Bendrijos (EB) reglamentą, kroviniai ženklinami matomose vietose, ryškiame fone. Po taros kodo gali būti nurodomos raidės „T“, „V“ ar „W“. Raidė „T“ žymi avarinę tarą, „V“ reiškia specialiąją, tam tikrus reikalavimus atitinkančią tarą. Raidė „W“ reiškia, kad tara, nors ir priskirta kode nurodomam tipui, turi skirtumų. ( N. Batarlienė 2008: 47) .Be JT krovinio numerio ant pakuotės turi būti nurodyti ir JT žymenys, kuriuose nurodyta informacija apie pakuotę - pagaminimo metai, šalis ir įmonės kodas.

Transporto dokumentus užpildo ir perduoda vairuotojui siuntėjas ar jo įgaliotas asmuo. Įrašai dokumentuose turi būti:

CMR važtaraštyje – oficialia šalies kalba, kuri siunčia, kalba o jei ta kalba ne anglų, vokiečių ar prancūzų – papildomai viena iš nurodytų kalbų, jei dvišalėse (daugiašalėse) sutartyse nenumatyta kitaip.

pavojingųjų krovinių kiekis (tūris, svoris su pakuote, svoris be pakuotės);

papildomus ar netaikomus reikalavimus dėl krovinio krovimo, sudėjimo, vežimo, tvarkymo;

Vežant pavojingus krovinius, kad apsisaugoti, kad neįvyktų bet kokių avarijų ar neatsitiktų nenumatytų atvejų turi būti vairuotojui pateikta vežimo instrukcija. Ji išduodama kiekvienam kroviniui ar krovinių grupei.

Siuntėjas turi sudaryti šia instrukcija ta kalba kuria yra vežamas krovinys ir visomis krovinio kilmės, tranzito ir paskirties kalbomis.

Šiais laikais kroviniai, gali būti gabenami įvairiomis transporto rūšimis. Neretai, kroviniai yra vežami dviem ar daugiau transporto rūšimis, t.y. naudojant multimodalinį transportą. Transportuojant krovinius, renkamasi iš kelių, oro, geležinkelių ar vandens transporto rūšių. Tinkamiausia transporto rūšis pasirenkama, atsižvelgiant į specifines krovinio savybes ir išsiuntimo ir priėmimo punktus. Geležinkelių transportas palyginus su kitomis transporto rūšimis yra pranašesnis kai yra vežami nebrangūs kroviniai dideliais kiekiais, dideliais atstumais. Taip pat gabenimo kaina geležinkeliu transportu yra daug mažesnė negu kitų transporto rūšių. Norint atsivežti krovinį „nuo durų iki durų“ reikia turėti prieiga prie geležinkelio infrastruktūros.

Vandens transportas skirstomas į vidaus vandenų ir jūrų transportą. Tačiau jūrų transportas naudojamas gabenti krovinius ypač ilgais atstumais. Vandens transportas didžiausi privalumai, kad jis gali gabenti labai didelius kiekius ir labai dideliais atstumais, taip pat ir gana žema kaina. Vandens transportu dažniausiai gabenami dideli, daug vietos užimantys kroviniai, taip pat skysti arba birūs kroviniai, kurie dažniausiai yra nedidelės vertės, tokie kaip grūdai, trąšos. Tačiau didelis vandens transporto trūkumas, didelis transportavimo laikas ir mažas laivo greitis. Prie didelio transportavimo laiko prisideda ir laivo pakrovimas bei laivo iškrovimas. Tačiau jeigu reikia didelį krovinio kiekį pristatyti labai tolimu atstumu vandens transportas yra dažnai naudojamas.

  • Microsoft Word 3241 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (6156 žodžiai)
  • Universitetas
  • Monika
  • Specifinio krovinio - sieros parengimas vežimui ir transportavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Specifinio krovinio - sieros parengimas vežimui ir transportavimas. (2017 m. Gruodžio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/specifinio-krovinio-sieros-parengimas-vezimui-ir-transportavimas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 23 d. 14:21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema