Sporto klubo marketingas



Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tačipaklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Savo tyrimo objektu aš pasirinkau kūno kultūros klubą (kkk) mums gerai kuris užsiima sporto paslaugų teikimu: aerobika bei treniruotėmis su treniruokliais. Šią paslaugų įmonę aš pasirinkau dėl to, kad aerobika – viena iš šiuolaikinių ir moterims priimtinų, platų poveikio spektrą turinčių fizinio aktyvumo formų, taip pat, kad esu puikiai susipažinusi su jos veikla, teikiamomis paslaugomis, be to,darbo tikslas – remiantis paslaugų marketingo komplekso elementais, išskirtais Lietuvių irišnagrinėti kkk mums gerai tkūno kultūros klubas mums gerai užsiima sporto paslaugų teikimu. Remiantis literatūra sporto paslaugų teikimą būtų galima apibrėžti kaip tam tikrą veiksmų seką, kuri iš dalies yra neapčiuopiama ir kurią siūlo viena šalis kitai šaliai, siekdama patenkinti jos sveikatos, grožio, geros nuotaikos ar savijautos poreikius. Pagrindinė šio klubo combo aerobika – tai treniruotė, kurioje atliekamos įvairios kombinacijos jungiant aukšto ir žemo intensyvumo pratimus. Gausu šuoliukų. Įvairaus pobūdžio pratimai tobulina kūną visapusiškai, o siautulinga muzika padeda užsimiršti.
Kūno dizainas(body shape) – tai kūno raumenų tvirtinimas įvairių priemonių pagalba(pvz. Svarelių). Tai užsiėmimai norinčioms turėti tvirtas kūno linijas, juk raumenukai motekalanetika – lėtas užsiėmimas. Atliekant vienos rūšies pratimą tempimo būdu (statinis darbas) bei jį kartojant iki 100 kartų, pasiekiamas maksimalus efektas. Šios treniruotės metu dirba giluminiai raumenys, o svorio mažinimo programoje – tai būtina.
Sveikatingumo mankšta – treniruotė su jogos elementais. Jos metu reguliuojama visų kūno organų veikla.
Papildoma šio klubo paslauga būtų galima išskirti treniruotes su kettler firmos treniruokliais, nes ji atsirado tik praėjusiais metais, o ir be to ji vyksta tik kartą savaitėje, kai kitos treniruotės vyksta kiekvieną dieną. Šio klubo teikiamų paslaugų asortimentas pavaizduotas paveiksle: pagrindinė paslauga pažymėta juoda stora linija, o paslaugas klasifikuoti galima pagal įvairius požymius. Pagal v. Kindurį paslaugos pirmiausia klasifikuojamos pagal tai, kas yra teikėjas. Paslaugas gali teikti ir mašina, ir žmogus.
- Microsoft Word 20 KB
- 2010 m.
- 13 puslapių (2903 žodžiai)
- Universitetas
- Vakarė
-