Sporto pratimai


Sportas sveikata. Įtūspstai su hanteliu. Pritūpimai su hanteliu. Hantelių kėlimas į viršų. Hantelių kėlimas prie pečio. Hantelio kėlimas virš galvos. Pusinis pritūpimas.

Šis pratimas apkrauna sėdmenų raumenis, Darydami įtūpstą į priekį, jūs perkeliate visą savo svorį ant priekinės kojos. Tai gana sunkus pratimas, nes reikia išlaikyti pusiausvyrą.

Iš pradžių laikykite rankas taip, kaip parodyta paveiksliuke, tada kelkite rankas į viršų ir taip kartokite kelis kartus.

Hantelių kėlimas prie pečio:

Kaip atlikti: Iškelkite vieną ranka susvoriu į viršų. Lenkite ją per alkūne už galvos. Gražinkite ranką įpradinę padėtį. Darykite pakartojimus vienai rankai (pvz 8) vėliaukitai.

Žengiame žingsnį, o kelius lenkiame tol, kol šlaunys pasidarys beveik lygiagrečios grindims.

  • Microsoft Word 97 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (191 žodžiai)
  • Viktorija
  • Sporto pratimai
    10 - 7 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Sporto pratimai. (2015 m. Gegužės 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/sporto-pratimai.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 09 d. 11:35
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo