Sporto pratybų struktūra


Pratybų struktūra 3 dalys. Parengia- moji dalis pramankšta tik ne - apšilimas. Pagrindinė dalis. Baigiamoji dalis. Fiziologinis požiūris. Psichologinis požiūris. Didaktinis požiūris. Pramankšta warm(ing) up. Pagrindinė dalis Main part. Fiziologinis pratybų aspektas ko siekiama? Stiprinti sveikatą. Psichologinis pratybų aspektas ko siekiama? Sudaryti psichologinę kovingą būseną (apskritaiDidaktinis pratybų aspektas ko siekiama? Išmokti judesių pradinių įgūdžių? Parengiamoji dalis pramankšta. Fiziologinė adaptuoti širdies kvėpavimo. FIZIOLOGINĖ Priklausomai nuo tikslų didžiausi fiziologiniai poreikiai. PSICHOLOGINĖ Psichologinė veikla, adekvati varžyboms Optimalaus konflikto siekimas. Pagrindinė dalis (main partFIZIOLOGINĖ Funkcinė veikla adekvati veiklai rungtyniavimo metu (ŠSD, MDS. Baigiamoji dalis cool down. FIZIOLOGINĖ Padėti greitinti atsigavimo procesus. Krūvio apimtis ir intensyvumas. Krūvio intensyvumas – kiekybinis kurių nors įvykių dažnio įvertinimas (STŽ. Atlikto darbo intensyvumo formulė. ŠSD darbo metu – ŠSD ramybėje. Krūvio intensyvumo matavimas (Karvonen, 1986ŠSDmax nustatomas Atliekamas 4–5 minučių trukmės intensyvios veiklos testas. Krūvio intensyvumo nustatymas (Karvonen, 1986Sportininko ŠSDdarbo metu buvo 170 k/min. Kaip nustatyti intensyvumą kai darbas kintantis? Trimp – training impulse/fiziologinis atsakas (banister. Darbo intensyvumo klasifikacija (Janssen, 2001Intensyvumo klasifikacija. Subjektyvus darbo intensyvumo nustatymas (Foster et al. , 2001Techninėms rungtims (šaudymas, pratybos skirtos technikos ar taktikos mokymuiSubjektyvus darbo intensyvumo nustatymo skalė (Foster et al. , 2001Suvokiamo nuovargio skalės įverčiai Apibūdinimas. Borg nuovargio skalė. Pramankštos veiksmingumas. (silva et al. , 2018Jeffreys, (2019The Warm-up Maximize Performance and Improve Long-term Athletic Development. Pramankšta yra ypatingai svarbi pratybų dalis (Jeffreys, 2019Pramankštą sportininkai privalo atlikti dviem tikslais. (Jeffreys, 2019Parengti sportininko organizmą, kad jis galėtų maksimaliai mobilizuoti individualias galias. Siekiant padidinti kūno temperatūrą. Nesiekiant padidinti kūno temperatūrą. Padidėjusi kūno temperatūra. Pagerina audinių elastingumą, o tai leidžia pagerinti judesio amplitudę. PRAMANKŠTA, nedidinanti kūno temperatūrą. Tai yra raumenų potenciacija (angliškai – post-activation potentiation [PAP]Nervų veikla ir pramankšta. Atvėsus kūnui, nervų impulsas ir nervinė veikla yra blogesnė. Treniravimo poveikio kūno pajėgumui dėsningumas yra tas. Veiksmų atlikimo kokybė.


Parengia- moji dalis pramankšta tik ne - apšilimas.

Pratybų emocinę įtampą sumažinti ir pasirengti socialinei veiklai (baigiamoji dalis).

Užduotis smegenų veiklai – ką ir kaip daryti.

FIZIOLOGINĖ ADAPTUOTI: širdies, kvėpavimo, kraujotakos sistemas, energines medžiagas. Įšildyti raumenis, parengti raiščius, sausgysles, receptorius ir proprioreceptorius.

PSICHOLOGINĖ Reglamentuota su užduotimi veikla kovinei agresyviai sportinei būsenai įgyti.

DIDAKTINĖ Lėtas bėgimas Bendrojo lavinimo pratimai 3. Intensyvėjanti specifinė veikla 4. Atsigavimas (tempimo pratimai) 5. Paskutiniai konkretūs esminiai nurodymai.

FIZIOLOGINĖ Priklausomai nuo tikslų: didžiausi fiziologiniai poreikiai, sąlygojantys didžiausią adaptacijos lygį ir treniruotumą submax ir kitų.

PSICHOLOGINĖ Psichologinė veikla, adekvati varžyboms Optimalaus konflikto siekimas.

DIDAKTINĖ Judesių struktūra ir atlikimo režimas artimas varžybinei veiklai.

FIZIOLOGINĖ Funkcinė veikla adekvati veiklai rungtyniavimo metu (ŠSD, MDS, laktatas) 2. Nėra aktuali 3. Reikšmingiausia ir veikla didžiausia (ŠSD, MDS, ??????) 4. Neperžengti Aerobinio Slenksčio.

PSICHOLOGINĖ Stresinė situacija adekvati varžyboms 2. Priklausanti nuo treniravimo rūšių (pvz.: technikos mokymas ar tobulinimas) 3. Įtampa didelė, valios lavinimas (skausmo kentėjimas) 4. Pozityvios emocijos.

DIDAKTINĖ Judėjimo struktūra ir atlikimas artimas rungtyniavimui (kontroli- nės varžybos, ) 2. Pratimai tampriai susiję su atlikimo struktūra rungtyniaujant 3. Įvairūs: bendro lavinimo ir specialaus lavinimo pratimai 4. Kitų sporto šakų pratimai, kita aplinka.

Varžybinės veiklos modeliavimas Atskirų parengtumo rūšių tobulinimas Adaptacinių funkcinių galių gerinimas Atsigavimo pratybos.

  • MS PowerPoint 258 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 51 puslapis (2232 žodžiai)
  • Universitetas
  • Irma
  • Sporto pratybų struktūra
    10 - 3 balsai (-ų)
Sporto pratybų struktūra. (2020 m. Kovo 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/sporto-pratybu-struktura.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 01 d. 01:07
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo