Statistinių duomenų apie UAB „MAXIMA LT“ rinkimas, sisteminimas ir analizė


Įvadas. Įmonės pristatymas. UAB ,,maxima lt‘‘ statistiniai duomenys. Įmonės darbuotojų skaičius 2008-2018 m. Statistiniai duomenys susiję su įmonės veikla. Statistikos departamento duomenų išvados. Eurostato duomenys susiję su UAB „Maxima lt“ veikla. Statistinių duomenų analizavimas. Pasiskirstymo eilutės duomenų analizavimas. Paskyrstymo eilutės rodiklių skaičiavimas. Dinamikos eilutės rodiklių skaičiavimas. Išvados. Literatūra.


1998-ieji metai. Įkuriamas naujas modernus prekybos tinklas, kurio koncepcija – parduotuvės skirstomos pagal dydį ir atitinkamai vadinamos MINIMA, MEDIA, MAXIMA. Šie metai laikomi oficialiais prekės ženklo MAXIMA gimimo metais.

2005-ieji metai. Priimamas sprendimas visas įmonei priklausančias parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pervadinti vienu vardu – MAXIMA. Parduotuvės dydis žymimas prie MAXIMA pridedant X simbolį: MAXIMA X – nedidelė parduotuvė šalia namų; MAXIMA XX – vidutinio dydžio parduotuvė; MAXIMA XXX – didieji prekybos centrai. Lietuvoje MAXIMA žmonių kasdieninėje kalboje tampa parduotuvės sinonimu.

2007-ieji metai. Siekiant centralizuoti ir efektyviau valdyti mažmeninės prekybos verslą Lietuvoje bei užsienio šalyse įkurta MAXIMA GRUPĖ. Ji tęsia nuoseklią plėtrą Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje.

2012-ieji metai. MAXIMA GRUPĖ plečia veiklos geografiją. Lenkijoje įsigyjamas parduotuvių tinklas ALDIK.

Šiandien MAXIMA – didžiausia lietuviško kapitalo įmonė Baltijos šalyse, tarptautinė bendrovė, veikianti penkiose šalyse.

Įmonė yra mažmeninės prekybos lyderė, tiki, kad būdama lyderiu gali geriausiai išnaudoti savo potencialą ir kurti maksimalią vertę savo pirkėjams, darbuotojams ir bendruomenėms, kuriose dirba ir išlaikyti lyderistę.

Įmonė siūlo vietos gyventojams reikalingas prekes ir paslaugas už prieinamą kainą.

Nuo 2017 sausio mėn. prekybos tinklui MAXIMA Lietuvoje vadovauja Kristina Meidė.

UAB ,,Maxima LT‘‘ prekybos centrų skaičius nuo 2008 iki 2018 metų

Nuo 2015m. parduotuvių skaičius žymiai paaugo nuo 234 iki 242 parduotuvių.

Visus statistinius duomenys ir rodiklius suskaičiavau bei sutikrinsim pagal lenteles, panaudodamas „MS Excel“ programos lenteles su formulėmis, kurios buvo duotos dėstytojos, VTDK internetinėje svetainėje, moodle aplinkoje.

Dinamikos eiluės rodiklių skaičiavimui pasirinkau parduotuvių skaičių 2013-2018 metų laikotarpio duomenis. (Dinamikos eilutės rodiklius apskaičiavau pasinaudodamas „MS Excel“ programa, rodiklių reikšmes suvedžiau į jau paruoštą lentelę, kuri patalpinta VTDK internetinėje svetainėje, moodle aplinkoje).

Apskaičiavus dinamikos rodiklius apie UAB „MAXIMA LT“ parduotuvių skaičiaus augimą matome, kad vidutiniškai atsiranda 235 parduotuvės per penkerius metus. Kiekvienais metais padaugėja 4 parduotuvėm, tai sudaro 1,11%. Mažiausiai parduotuvių „Maxima“ buvo pastatyta 2013 metais. Daugiausiai parduotuvių „Maxima“ buvo pastatyta 2015 m.. Mažiausias padidėjimo lygis buvo 2014m. 1 parduotuvė užsidarė, tai sudaro -0,44%. Didžiausias padidėjimo lygis buvo 2018 m. 13 parduotuvėm, tai sudaro 5,68%.

  • Microsoft Word 194 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1687 žodžiai)
  • Kolegija
  • Karolis
  • Statistinių duomenų apie UAB „MAXIMA LT“ rinkimas, sisteminimas ir analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Statistinių duomenų apie UAB „MAXIMA LT“ rinkimas, sisteminimas ir analizė. (2018 m. Kovo 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/statistiniu-duomenu-apie-uab-maxima-lt-rinkimas-sisteminimas-ir-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 18:05
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo