Strateginis marketingo planavimas


Verslo orientacijų raida ir strategijos. Strateginis marketingo planavimas. Segmentavimas, pozicionavimas ir planavimas. Verslo vieneto strateginio planavimo procesas. Išorinės ir vidinės aplinkos analizė.

Planavimo būtinybę nulemia veiksmų daugialypiškumas ir įvairovė, sąlygojanti jų surikiavimo, susisteminimo, procedūrų bei eiliškumo nustatymo būtinybę formuojant, pasirenkant ir realizuojant strategijas.   .

Verslo sėkmė didele dalimi priklauso nuo planavimo. Planavimas gali būti apibūdinamas kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti. Įmonės pasiekia gerų savo veiklos rezultatų dėka formalios planavimo sistemos. Tai – plano sudarymas atskiriems įmonės padaliniams, naudojant patvirtintas formas, planavimo procedūras, esant tiksliam periodiškumui bei plano sudarymo terminams, naudojant vieningą metodiką. E. Ćīėóįźīā (1999) teigia, kad planavimui gali būti naudojami trys būdai: planavimas iš viršaus į apačią , planavimas iš apačios į viršų ir planavimas tikslai į apačią – planas į viršų . Pirmuoju atveju aukščiausio lygio įmonės vadovai nustato tikslus ir sudaro planus visiems įmonės padaliniams. Antruoju atveju įmonės padaliniai iškelia savo tikslus ir paruošia planus, kurie pateikiami aukščiausio lygio vadovams tvirtinti. Trečiuoju atveju įmonės vadovai, atsižvelgdami į įmonės galimybes, iškelia veiklos tikslus, o planai paruošti įmonės padalinių, nukreipiami šių tikslų įgyvendinimui. Šie planai pateikiami aukščiausio lygio vadovams tvirtinti. Daugeliu atveju yra naudojamas trečiasis atvejis.

įmonės veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą. Planavimo proceso metu stengiamasi kuo geriau  paskirstyti materialinius, finansinius ir žmogiškuosius išteklius. Šių išteklių paskirstymas yra dvejopas – paskirstymas tarp veiklos sričių ir išdėstymas laistrateginis planavimas, apimantis svarbiausių ir pagrindinių alternatyvinių jų įgyvendinimo variantų rengimą.

Taktinis planavimas, susijęs su efektyviu išteklių, kurie skirstomi pagrindinių tikslų įgyvendinimui ir paįmonės strateginis planas – tai procesas, apimantis įmonės misiją, įmonės tikslus, įmonės strateginės veiklos elementų portfelio analizę ir įmonės galimybių įvertinimą.

 strateginis planas rengiamas įvertinant įmonės dabarties ir ateities galimybes bei aplinkos patrauklumą. Jis rengiamas ne mažiau kaip 3-5 metams.

Taktinis planavimas – tai trumpalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas.

Taktinis planas konkretizuoja įmonės strateginį planą. Jis rengiamas tik vieneriems metams. Paprastai taktinį planą rengia įmonės padalinių vadovai.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2012 m.
  • 4 puslapiai (1112 žodžiai)
  • Edga
  • Strateginis marketingo planavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Strateginis marketingo planavimas. (2011 m. Birželio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/strateginis-marketingo-planavimas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 22 d. 16:35
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema