Strateginis marketingo valdymas VĮ „Mūsų amatai“


Įvadas. Valstybinės įmonės “ mūsų amatai“ pristatymas. Pest analizė. Penkių konkurencinių jėgų modelis. Swot analizė. Mikroaplinka. Išvados. Literatūra.


VĮ „Mūsų amatai“ veikla yra diversifikuota – baldų gamyba, maisto produktų gamyba, medienos apdorojimas, metalo apdirbimas, ketaus liejinių liejimas, nestandartinių metalo gaminių gamyba, skalbimas, siuvimas, siuviėjimas, pakavimo darbai, bei kitų paslaugų teikimas juridiniams ir fiziniams asmenims.

VĮ „Mūsų amatai“ direktorius kartu su Įmonės valdyba reguliariai analizuoja ir vertina Įmonės strategijos ir tikslų įgyvendinimą, ne rečiau kaip kartą per metus peržiūri ir įvertina Įmonės veiklos tikslus ir strategiją, parengia reikalingus pataisymus, atsižvelgiant į vidaus ir išorės aplinkybes bei metinius Įmonės ir atskiros veiklos krypties rezultatus. Esant poreikiui veiklos strategija gali būti peržiūrima ir tobulinama metų eigoje.

VĮ „Mūsų amatai” nuolat analizuoja gaminamą produkciją, jų paklausą rinkoje. Nepaklausių gaminių gamybos atsisakoma, ieškoma alternatyvų, stengiamasi išlaikyti ir didinti pardavimų apimtis. Dalį gaminamos produkcijos Įmonė eksportuoja į užsienio šalis (Jungtinę Karalystę, Latviją, Estiją ir kt.). 2014 metais Įmonė eksportavo produkcijos už 336,98 tūkst. eurų, per 2015 metų devynis mėnesius – 692,2 tūkst. eurų. 2016 metais eksportuojamos produkcijos apimtis padidėjo 10 procentų.

2016 metais atsigavo investicijos.Valstybės biudžeto pajamos kartu su ES paramos lėšomis siekė 7,283 mlrd. eurų, arba beveik 5 proc. didesnės nei 2015 m. 2016 m. valstybės biudžete asignavimai iš ES sudarė daugiau nei 2 mlrd. eurų. Tikimasi, kad dėl prasidėjusio naujojo ES fondų projektų įgyvendinimo etapo pagausės viešųjų pirkimų konkursų, kuriuose aktyviai dalyvauja Įmonė.

Nuo 2015 metų liepos mėnesio padidėjo minimalus mėnesinis atlyginimas iki 325 eurų. Palyginus 2015 metų sausio – birželio ir 2015 metų liepos – rugsėjo vidutinis nteistųjų darbo užmokestis padidėjo 17,5 proc.. Nuo 2016 m. sausio 1 d. minimaliam mėnesiniam darbo užmokesčiui didėjant iki 350 eurų būtina peržiūrėti įmonės kaštus ir kainodarą.

Bendradarbiaujant su juridiniais asmenimis, nekvalifikuotos ir pigios darbo jėgos grėsmė galėtų būti į žemyną atvykstantys pabėgeliai. Dėl pabėgelių apgyvendinimo kitose šalyse, šiuo metu Lietuvoje pigios ir nekvalifikuotos jėgos antplūdžio grėsmė yra nedidelė. 2015 metais registruoto nedarbo rodikliai šalyje mažėjo, pagyvėjo bendradarbiavimas su juridiniais asmenimis ir paslaugų apimtys: 2014 metais įdarbinta 422, 2015 metais 9 mėn. – 443 nuteistieji. Vadinasi, dažnai įmonių vykdoma konservatyvi ir uždara organizacinė kultūra laisvėja, todėl pabėgeliai galėtų būti realūs konkurentai.

3. Esami konkurentai. Veikiančios įmonės konkuruoja, siekdamos užimti pranašesnę poziciją rinkoje (kainų akcijos, reklaminės kampanijos, naujų produktų pristatymai, papildomos paslaugos klientams). Konkurencija kyla tada, kai vienas ar keli konkurentai jaučia rinkos spaudimą arba atranda galimybę pagerinti savo poziciją. Konkurenciją tarp įmonių didina: daug konkurentų arba panašios galios konkurentai, menkas sektoriaus augimo tempas, aukštos pastovios gamybos arba atsargų sąnaudos.

VĮ „Mūsų amatai“ 2015 metais baldų pardavė už 1947 tūkst. eurų, per 2016 metų 9 mėn. – 1316 tūkst. eurų.

įmonė reklamuoja savo gaminius išskirdama puikų kokybės ir kainos santykį, tačiau akcentuoja ne tik modernią gamybos bazę, o iki smulkmenų suplanuotą ir įvertintą gamybos procesą;

VĮ „Mūsų amatai“ 2015 metais metalo gaminių pardavė už 1963 tūkst. eurų, per 2016 metų 9 mėn. – 1551 tūkst. eurų.

  • Microsoft Word 67 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (6147 žodžiai)
  • Kolegija
  • Inga
  • Strateginis marketingo valdymas VĮ „Mūsų amatai“
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis marketingo valdymas VĮ „Mūsų amatai“ . (2018 m. Sausio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/strateginis-marketingo-valdymas-vi-musu-amatai.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 16 d. 19:33
×