Strateginis planas elektroninė parduotuvė Topo centras


Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Įvadas. Elektroninė parduotuvė „Topo centras“ charakteristiką. Uždavinys. Makroaplinkos analizę (peste). Uždavinys. Mikroaplinkos analizę. Uždavinys. Ssgg analizę. Uždavinys. Strateginę analizę (vizija, misija, tikslai). Uždavinys. Tris funkcines programas siekiant strateginio tikslo. Uždavinys. Išvados. Literatūra.

Darbo tikslas

Parengti įmonės „TC prekyba“ strateginį planą.

Darbo objektas:

Elektroninė parduotuvė „Topo centras“.

Darbo metodai:

1. Aprašomoji, palyginamoji literatūros analizė.

2. Įmonės duomenų analizė SWOT analizė, PESTE analizė

Darbo uždaviniai

1. Pateikti elektroninė parduotuvė „Topo Centras“ charakteristiką

2.Atlikti makroaplinkos analizę (PESTE);

3.Atlikti mikroaplinkos analizę;

4.Pateikti SSGG analizę;

5.Atlikti strateginę analizę (vizija, misija, tikslai);

6.Parengti nemažiau kaip

  • Ekonomika Referatas
  • Microsoft Word 34 KB
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1332 žodžiai)
  • Kolegija
  • Strateginis planas elektroninė parduotuvė Topo centras
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis planas elektroninė parduotuvė Topo centras. (2014 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas-elektronine-parduotuve-topo-centras.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 14:51
×