Strateginis valdymas AB „Pieno žvaigždės“


Įmonės apibūdinimas. Išorinės aplinkos analizė. PEST analizė. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialiniai-kultūriniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Demografiniai veiksniai. Šakos konkurencingumo analizė. Pagrindiniai konkurentai. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica. Strateginių grupių matrica. Vidinė aplinka, strategijos. Swot analizė. Išvados.


Vidinės stipriosios pusės: aukšta reputacija vartotojų tarpe; aktyviai investuoja į šiuolaikišką produkcijos pristatymą vartotojui, stengiasi ne tik išlaikyti esamą vartotoją, bet ir pritraukti naujų; pripažintas pieno rinkos lyderis dėl didelių gamybos masto apimčių veikianti masto ekonomija; nuosava technologija; dideli gamybiniai pajėgumai. 2.Vidinės silpnosios pusės: silpnas paskirstymo kanalas. Įmonė bijo rizikos eksportuoti į Rytų rinkas tiesiogiai į prekybos centrus dėl sudėtingos muitiniųsistemos; neefektyvus pirkimų skyrius (orientuotas į medžiagų pirkimą, bet ne į kitas išlaidas); nėra gerai iš vystytas pardavimų; .

Išorinės galimybės: naujų rinkų paieška. Kadangi nėra pilnai išnaudoti gamybiniai pajėgumai, o produktai yra kokybiški ir pripažinti, didelės galimybės produktus realizuoti naujose rinkose. 4.Išorinės grėsmės: galima nauja valstybės pieno supirkimo reguliavimo politika; naujo konkurento iš užsienio rinkos įsiveržimas; Rusijos rinka tampa vis labiau uždara dėl valstybės vykdomos politikos importo atžvilgiu.

  • MS PowerPoint 198 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (792 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agnė
  • Strateginis valdymas AB „Pieno žvaigždės“
    10 - 2 balsai (-ų)
Strateginis valdymas AB „Pieno žvaigždės“. (2019 m. Spalio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-ab-pieno-zvaigzdes.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 22:24
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema