Šuoliai (į gylį, į tolį iš vietos ir į tolį įsibėgėjus) mokymo metodika


Šuoliai. Šuoliai į gilumą. Šuolis į tolį iš vietos. Šuolis į tolį įsibėgėjęs.

Šokant didelį fizinį krūvį patiria ne tik apatinių galūnių raumenys, bet ir visas organizmas – suaktyvėja fiziologiniai procesai: širdies – kraujagyslių, kvėpavimo organų veikla, medžiagų apykaita ir kt. Todėl po šuolių būtinai turi eiti ramaus pobūdžio fiziniai pratimai: ėjimas, atsipalaidavimo pratimai.

Pirmoje ir antroje klasėje jau atliekami ir šuoliukai atsispiriant viena koja ir įsibėgėjus (mergaitėms 25 cm virš aukštyn ištiestos rankos, berniukams – 30 cm.). Mokant šių šuoliukų, formuoti atsispyrimo į aukštį įgūdį, pratinti nušokant išlaikyti pusiausvyrą.

  • Kūno kultūra Referatas
  • Microsoft Word 28 KB
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (1660 žodžiai)
  • Svetlana
  • Šuoliai (į gylį, į tolį iš vietos ir į tolį įsibėgėjus) mokymo metodika
    10 - 6 balsai (-ų)
Šuoliai (į gylį, į tolį iš vietos ir į tolį įsibėgėjus) mokymo metodika. (2014 m. Gruodžio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/suoliai-i-gyli-i-toli-is-vietos-ir-i-toli-isibegejus-mokymo-metodika.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 23:29
×