Sutrikusios klausos vaikų kalbos ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose


Vaiku turinciu klausos sutrikimu ugdymo ypatumai ivadas. Vaiku su sutrikusia kalba mokyklos.

Sutrikusios klausos vaikų kalbos ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose. Įvadas. Klausos sutrikimų apibūdinimas ir vaikų, turinčių klausos sutrikimų, raidos ypatumai. Vaikų, turinčių klausos sutrikimų, ugdymo sistemų („metodų“) palyginimas. Vaiko, turinčio klausos negalią, integruotas ugdymas. Sakytinės kalbos mokymo etapai. Bendravimo sakytine kalba tobulinimas. Praktiniai patarimai bendrojo lavinimo mokytojams, ugdantiems vaikus, turinčius klausos sutrikimą. Patarimai logopedams, surdopedagogams ir tėveliams. (kalbos padargų mankšta). Išvados. Literatūra.

Žmogus pasaulį pažysta penkiais pojūčiais: lytėjimu, skoniu, uosle, klausa ir rega. Visi šie pojūčiai labai svarbūs ir atlieka sudėtingas funkcijas mūsų organizme. Šių pojūčių pagalba kiekvienas iš mūsų gauna begalinį informacijos srautą iš mus supančios aplinkos – per juos mes pažįstame aplink vykstančius reiškinius, plečiasi mūsų vaizdiniai, ugdosi jausmai, pergyvenimai, vidinės ir išorinės emocijos. Mes liečiame daiktus, juntame temperatūrinius svyravimus, regime aplinką, girdime įvairiausius garsus. Taip pamažu formuojasi žmogus, savarankiška asmenybė [1].

Dėl įvairių žinomų ir nežinomų priežasčių, sutrikus vienam iš šių pojūčių (o kartais ir daugiau), iškyla sunkumai ir įvairios problemos, kurios daro įtaką vaiko bendram kalbos vystymuisi, ugdymo(si) ir kitai pažintinei, intelektualinei veiklai.

  • Microsoft Word 32 KB
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (3089 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jovita
  • Sutrikusios klausos vaikų kalbos ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose
    10 - 3 balsai (-ų)
Sutrikusios klausos vaikų kalbos ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose. (2013 m. Birželio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/sutrikusios-klausos-vaiku-kalbos-ugdymas-bendrojo-lavinimo-mokyklose.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 26 d. 06:51
×