Sveika gyvensena, sveikos gyvensenos įpročių ugdymas


Nori būti sveikas ir stiprus? Rinkis teisingai! Kas atsitinka, kai vaikai juda per mažai? Būdingi požymiai, kuriais paauglystėje pasireiškia judėjimo stoka ir pirminio patyrimo stoka. Skirtumas tarp vaiko ir suaugusiojo judėjimo poreikio. Kodėl svarbu, kad vaikas judėtų? Judėjimo poveikis. Patarimai tėvams. Rinkitės sveikus užkandžius. Mėgaukitės gamyba kartu. Valgykite pusryčius. Būkite aktyvūs.


Projektas „Sveika gyvensena“ Projekto tikslas. Renginys skirtas ugdytiniams, pedagogams, ugdytinių šeimoms, bei įstaigos bendruomenei padėti pažinti, suprasti ir plėsti žinias apie sveiką gyvenseną, ugdyti asmenybę. Projekto uždaviniai. 1. Plėsti supratimą apie sveiką gyvenseną, sveikatą. 2. Skatinti ugdyti tinkamus įpročius. Projekto forma ir trukmė. Pateiktis. Projekto dalyviai. Grupės vaikai, tėveliai, pedagogai. Projekto priemonės. Pateiktis.

Specialistai teigia, kad judėjimo trūkumo pasekmės pasireiškia jau ikimokykliniame amžiuje. Jau vaikų darželyje vaikai patiria šias nesėkmes: spalvindami neišlaiko kontūrų; negeba sujungti punktyrinių linijų; piešdami per daug arba per mažai spaudžia pieštuką; štrichavimo linijos silpnos ir drebančios. Mokykloje judėjimo trūkumo pasekmės dar labiau išryškėja ir virsta: mokymosi sutrikimais; laikysenos sutrikimais; silpna motorine koordinacija; emociniais-socialiniais ir elgesio sutrikimais; sensoriniais (jutiminiais, pojūčių) sutrikimais; sumažėjusia raumenų jėga; antsvoriu.

Būdingi požymiai, kuriais paauglystėje pasireiškia judėjimo stoka ir pirminio patyrimo stoka:.

Agresija; netolerancija; frustracija (frustracija [lot. frustratio – nusivylimas], nemaloni, įtempta emocinė būsena, atsirandanti dėl tikro arba tik manomo negalėjimo patenkinti kokio nors poreikio, realizuoti tikslo, įveikti sunkumų); žema mokymosi motyvacija, sumažėjusios pastangos; koncentracijos ir dėmesio sutrikimai; silpnai išreikšta socialinė kompetencija.

Vaikų poreikis judėti yra didžiulis, o šių dienų kasdienybėje jis dar aktualesnis. Suaugusiam žmogui tam, kad palaikytų savo kūno fizinį pajėgumą ir sveikatą, pakanka 2–3 kartų po 45-60 min intensyvaus fizinio krūvio per savaitę.

  • MS PowerPoint 7162 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (682 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gintarė
  • Sveika gyvensena, sveikos gyvensenos įpročių ugdymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveika gyvensena, sveikos gyvensenos įpročių ugdymas . (2020 m. Gegužės 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveika-gyvensena-sveikos-gyvensenos-iprociu-ugdymas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 04 d. 12:54
×
114 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo