Sveikata, fiziniai pratimai ir asmens saviugda


Sveikata, fiziniai pratimai ir asmens saviugda. Kodėl svarbu sveikai maitintis? Baltymai. Angliavandeniai. Riebalai. Mitybos režimas. Sveikos mitybos principai. Nuosaikumas. Įvairumas. Subalansuotumas. Greitas maistas. Disciplina. Kodėl kyla problemos su savidisciplina? Ar savidisciplina reikalinga? Kaip ugdyti savidiscipliną? Kodėl svarbu būti fiziškai aktyviems?


Pagrindinis energijos šaltinis; Monosacharidų daug vaisiuose, daržovėse, meduje. Disacharidų gausu piene. (angliavandenių molekulės, susidedančios iš dviejų monosacharidų) Polisacahridų yra bulvėse, ryžiuose, duonoje, miltiniuose patiekaluose. (Polimerai, susidarę iš daug monosacharidų molekulių.).

  • MS PowerPoint 3615 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (841 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gytis
  • Sveikata, fiziniai pratimai ir asmens saviugda
    10 - 1 balsai (-ų)
Sveikata, fiziniai pratimai ir asmens saviugda. (2019 m. Birželio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveikata-fiziniai-pratimai-ir-asmens-saviugda.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 05:13
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema