Sveikatingumo ir poilsio „Atostogų parko“ paslaugų kokybės vertinimas


2018-Turizmo ir rinkodaros katedra sveikatingumo ir poilsio industrijos studijų programa. Paslaugų kokybės vertinimas sveikatingumo ir poilsio įmonėje „Atostogų parkas“ kursinis darbas. Darbo objektas, tikslas ir uždaviniai. Tyrimo objektas Paslaugų kokybės vertinimas. Tyrimo metodika ir tiriamoji įmonė. Tyrimo metodai Mokslinės literatūros analizė. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Tyrimo metu. O kaip jūs vertinate sveikatinimo centrą? Pagal šiuos kriterijus Patikimumas, Reagavimas, Kompetentingumas, Prieinamumas, Paslaugumas, Komunikabilumas, Saugumas, Supratimas.


Turizmo ir rinkodaros katedra sveikatingumo ir poilsio industrijos studijų programa.

Paslaugų kokybės vertinimas sveikatingumo ir poilsio įmonėje „atostogų parkas“ kursinis darbas.

Tyrimo objektas: Paslaugų kokybės vertinimas. Tyrimo tikslas: Įvertinti sveikatingumo ir poilsio „Atostogų parko“ paslaugų kokybę. Tyrimo uždaviniai: Apibūdinti paslaugų kokybės sampratą ir svarbą. Aprašyti paslaugų kokybės vertinimo metodus. Įvertinti sveikatingumo ir poilsio paslaugų gavėjų pasitenkinimą gaunamomis paslaugomis. Pateikti paslaugų kokybės tobulinimo gairės Atostogų parko įmonėje.

Pagal šiuos kriterijus: Patikimumas, Reagavimas, Kompetentingumas, Prieinamumas, Paslaugumas, Komunikabilumas, Saugumas, Supratimas. https://play.kahoot.it/#/k/eb920531-d79e-403d-b1ba-7e6a1d7d5e9e.

Atlikto UAB „Atostogų parko“ klientų nuomonės tyrimą, paslaugų kokybės vertinimo rezultatai rodo, kad įmonės neišnaudoja teikiamų paslaugų galimybių. Pagal gautus duomenis galima teigti, kad respondentai paslaugų kokybę vertino objektyviai, pagal savo suvokiamus kriterijus. Nebuvo išsikėlę nerealių lūkesčių, todėl vertinimai buvo visų teikiamų paslaugų maždaug vienodo įvertinimo. Pagrindinės anketinės apklausos analizė atskleidė, kad didesne procentine dalimi išreikšti pavieniai teiginiai apie įmonės darbuotojų kompetentingumo stygių, jų gebėjimų suprasti klientų poreikius bei spręsti iškilusias problemas trūkumus. Šio tyrimo metu buvo išsiaiškinta, jog lankytojai turi minimalių priekaištų dėl kai kurių įmonės teikiamų paslaugų.

  • MS PowerPoint 39354 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (500 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ineta
  • Sveikatingumo ir poilsio „Atostogų parko“ paslaugų kokybės vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveikatingumo ir poilsio „Atostogų parko“ paslaugų kokybės vertinimas. (2018 m. Lapkričio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveikatingumo-ir-poilsio-atostogu-parko-paslaugu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 20 d. 14:10
×