Sveiko maisto vartojimo marketingo tyrimas


Įvadas. Marketingo informacijos ir tyrimų organizavimas. Ir naudingumas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo informacija, tyrimų rūšys ir metodai. Poreikio vartoti sveiko maisto produktus atsiradimas ir vystymasis lietuvoje. Rinkodaros sprendimų įtakojančių sveikų maisto produktų pirkimą ir vartojimą formavimas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Demografiniai respondentų duomenys. Apklausos rezultatų analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai. Priedas. Anketa. Priedas. Anketinės apklausos duomenų suvestinė procentais.

Darbo objektas – Sveiko maisto produktų vartojimo marketingo tyrimas.

Darbo tikslas – atlikti tyrimą apie sveiko maisto produktų vartotojų vartojimo įtakojančius veiksnius.

Darbo uždaviniai:

1. Supažindinti su pagrindinėmis marketingo tyrimų sąvokomis.

2. Apžvelgti

3. Išanalizuoti rinkodaros sprendimų įtakojančių sveikų maisto produktų pirkimo ir vartojimo formavimą.

4. Pristatyti tyrimo metodiką ir organizavimą.

5. Pateikti apklausos rezultatų analizę.

Darbo metodai - literatūros ir informacinių šaltinių analizė, anketinė apklausa.

Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis 21 puslapis be priedų.

  • Microsoft Word 384 KB
  • 2013 m.
  • 29 puslapiai (4763 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sveiko maisto vartojimo marketingo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveiko maisto vartojimo marketingo tyrimas. (2013 m. Birželio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveiko---maisto-vartojimo-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 02:21
×