Sveiko žmogaus dienos rėžimas


Sveiko žmogaus dienos režimas. Sveikata – būklė, kuria sudaro fizinė, socialinė ir psichinė gerovė. Kas lemia sveikatą ir gyvenimo trukmę? Kiek valandų per parą judate, aktyviai leidžiate laisvalaikį? Kokios jūsų mitybos taisyklės? Ar valgote pusryčius? Kiek kartų per dieną valgote? Kiek kartų per dieną užkandžiaujate? Ar į mokyklą ateinate pėsčiomis? Kiek laiko po pamokų skiriate poilsiui? Miegas. Miego poreikis gana įvairus, labiausiai priklauso nuo amžiaus. Patarimai, kurie padės pagerinti miego kokybę. Fizinis aktyvumas. Per didelis. Šiaurietiškos lazdos. Tyrimais nurodyta. Sveikos mitybos taisyklės.


Sveika gyvensena (sportas, sveika mityba, žalingų įpročių nevartojimas) Genai.

Valgyti 3 kartus per dieną. Nevalgyti greito maisto. Valgyti daug baltymų turinčio maisto. Nevalgyti daug cukraus turinčio maisto.

30 min (teigia tik viena klasiokė) 1h (2 klasiokai) 2h (didžioji dauguma) 3-4h (dauguma).

Per mažas: Sukelia daug sveikatos problemų Padidina ligų rizika.

Tyrimais nustatyta, kad šiaurietiškas ėjimas 40% efektyvesnis už paprastą žingsniavimą.

  • MS PowerPoint 2362 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (437 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Agnė
  • Sveiko žmogaus dienos rėžimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Sveiko žmogaus dienos rėžimas. (2017 m. Gruodžio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveiko-zmogaus-dienos-rezimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 11:37
×