Sveikos gyvensenos patarimai projektas


Sveikos gyvensenos. ‚‚Grynas oras“. Šviežias oras yra prisotintas deguonies, kuris būtinas smegenims ir kiekvienai kūno ląstelei. Patarimas NR. ‚‚Tinkamas maistas “. Būnant ilgą laiką prie kompiuterio labai svarbu yra tinkamai mainintis t. Patarimas NR. ‚‚Gilus ir ramus miegas “. Tai yra svarbu bendrai mūsų savijautai. Patarimas NR. ‚‚Taisyklinga laikysena “. Geriausia rinktis stabilią kėdę (gali būti su reguliuojamo aukščio funkcijaKojos turi būti nuleistos ant žemės, pėda padėta tiesiai ant grindų paviršiaus. Patarimas NR. ‚‚Patogi darbo vieta “. Darbo stalas turi būti pakankamai didelis. Patarimas NR. ‚‚Tinkamas darbo vietos. Apšvietimas, “. Dirbant kompiuteriu taip pat labai svarbus yra apšvietimas. Patarimas NR. ‚‚Darbo vietos higiena “. Dirbant su kompiuteriu darbo vietos higienos laikytis yra būtina. Patarimas NR. ‚‚Sportas ir mankšta“. Šis patarimas yra susijes su 2 ‚‚Grynas oras“. Patarimas NR. ‚‚Poilsis“. Poilsis nuo kompiuterio yra būtinas tiek mūsų akims, tiek nervų sistemai, tiek fizinei savijautai.


Būnant ilgą laiką prie kompiuterio labai svarbu yra tinkamai mainintis t.y. valgyti s sveiką ir gerai subalancuotą maistą. Tai gali būti vaisiai, daržovės, košė ir pnš. tai tikrai negali būti bulvių traškučiai, spurgos ir pnš.

Patarimas NR. 4 ‚‚Gilus ir ramus miegas “.

Tai yra svarbu bendrai mūsų savijautai, nes jaigu mes būsime neišsimiegoja mūsų savijauta bus prasta, mes būsime nervingi, susierzine ir žinoma pavarge todėl nepaėgsime dirbti nei protinio nei fizinio darbo.

Patarimas NR. 7 ‚‚Tinkamas darbo vietos apšvietimas, “.

Dirbant kompiuteriu taip pat labai svarbus yra apšvietimas. Jai saulė šviečianti pro langą atsispindi nuo jūsų monitoriaus ekrano. Jūsų žvilgsnis tampa įtemptas nes stengetės viską įžiūrėti todėl patarema užsitraukti žaliuzes. Jai kambaryje yra per tamsu patartina užsidegti šviesą nes priblandoje jūsų žvilgsnis taip pat suaktyvėja.

Dirbant su kompiuteriu darbo vietos higienos laikytis yra būtina, nes dirbant netvarkingoje aplinkoje kaupesi dulkės kurios trigdo kvepavimo takus.

Šis patarimas yra susijes su 2 ‚‚Grynas oras“ . Tačiau sportuoti ar mankštintis męs galime ir kambaryja. PVZ.: daryti tempimo pratimus užsiimti joga.

Poilsis nuo kompiuterio yra būtinas tiek mūsų akims, tiek nervų sistemai, tiek fizinei savijautai.

  • MS PowerPoint 3599 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (569 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Justas
  • Sveikos gyvensenos patarimai projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Sveikos gyvensenos patarimai projektas . (2017 m. Gruodžio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/sveikos-gyvensenos-patarimai-projektas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 24 d. 14:21
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo