Taikomųjų tyrimų anketinė apklausa automobilių kompiuterinio galios didinimo tema


Įvadas. Praktinė užduotis anketinė apklausa. Tyrimo grafikai ir analizė. Išvados.


Respondentai. Anketiniame tyrime dalyvavo 60 respondentų. Didžiąją dalį apklaustųjų sudarė draugai ir artimieji.

9. Kaip manote, kokiems automobiliams dažniau atliekami kompiuteriniai variklio tobulinimai?

10. Koks kriterijus labiausiai nulemtų jūsų pasirinkimą atlikti kompiuterinį variklio tobulinimą?

11. Kaip manote, ar kompiuterinis variklio tobulinimas sumažina kuro sąnaudas?

12. Kaip manote, ar senesnių automobilių kompiuterinis variklio tobulinimas kainuoja daugiau, nei naujų?

13. Kaip manote, ar kompiuterinis variklio tobulinimas yra sudėtingas procesas?

Apklausoje dalyvavo 60 respondentų, kurios tikslas buvo išsiaiškinti, ką žmonės mano apie kompiuterinį variklio galios didinimą. Dauguma apklausos dalyvių buvo vyrai. Apklausus žmones buvo išsiaiškinta, kad popiulariausios automobilių markės yra Audi ir BMW, kuriuos renkasi respondentai, o mažiausiai populiarios buvo Toyota, Volvo, Reno markės automobiliai. Dauguma žmonių, kurie dalyvavo apklausoje, renkasi silpnesnius automobilius, kurių galingumas yra nuo 66 iki 110 kilovatų ir tik labai maža dalis gali sau leisti varuoti galingesnius automobilius. Paklausus apie kompiuterinį variklio galios didinimą, duomenys rodo, kad dauguma apklaustųjų žino, kas yra kompiuterinis galios didinimas ir kokią naudą jis duoda lengvajam automobiliui. Daugelis atliktų arba yra atlikę kompiuterinį variklio tobulinimą dėl vienos priežasties – degalų sąnaudų sumažinimo - ir tik keli respondentai pasirinko variklio galios didinimo priežastį. Taip pat nemažai žmonių mano, kad kompiuterinis variklio galios didinimas turi daug pliusų, tokių kaip: aplinkos taršos mažinimas, degalų sąnaudų sumažinimas. Populiariausia kompiuterinio variklio tobulinimo įmonė Lietuvoje yra UAB „Vimota“. Paklausus, kiek respondentai mokėtų už kompiuterinį variklio tobulinimą, dažniausias atsakymas buvo nuo 50 iki 100 eurų ir tik keli apklaustieji galėtų mokėti 200 ir daugiau eurų, nes tobulinimo kaina nėra maža ir ne kiekvienas gali sau tai leisti, tačiau patirtis rodo, kad kompiuterinis variklio tobulinimas bėgant metams atsiperka ir net padeda sutaupyti nemažas pinigų sumas. Apklausoje vyravo nuomonė, kad dyzeliniai automobiliai yra patys ekonomiškiausi, antroje vietoje buvo dujiniai automobiliai, o iš rezultatų galime spręsti, kad benzininiai automobiliai yra gana neekonomiški ir jų eksploatacija yra gana brangi.

Ši apklausa buvo aktuali žmonėms, kurie nedaug žino apie kompiuterinį variklio tobulinimą, todėl tyrimas leido šiek tiek praplėsti akiratį ir išreikšti savo susidarytą nuomonę apie kompiuterinį variklio tobulinimą. Šiais laikais kuro kainos yra gana didelės, todėl kompiuterinis variklio tobulinimas gali padėti sutaupyti nemažas pinigų sumas eksploatuojant automobilį kas dieną. Nors tobulinimo kainos yra nemažos, tačiau praktika rodo, kad investuota suma atsiperka ir padeda sutaupyti.

  • Microsoft Word 197 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (2554 žodžiai)
  • Kolegija
  • Karolis
  • Taikomųjų tyrimų anketinė apklausa automobilių kompiuterinio galios didinimo tema
    10 - 2 balsai (-ų)
Taikomųjų tyrimų anketinė apklausa automobilių kompiuterinio galios didinimo tema. (2017 m. Rugsėjo 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/taikomuju-tyrimu-anketine-apklausa-automobiliu-kompiuterinio-galios-didinimo-tema.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 09:49
×