Taisyklingas kvėpavimas, Kvėpavimo pratimai


Taisyklingas kvėpavimas. Kvėpavimo pratimai. Kas yra taisyklingas kvėpavimas? Taisyklingas kvėpavimas dar yra vadinamas diafragminiu - relaksaciniu. Kodėl reikia mokėti taisyklingai kvėpuoti? Taisyklingas kvėpavimas sveikatai turi daugiau įtakos nei sveika mityba. Taisyklingo kvėpavimo pratimas. Kvėpuokite giliai per. Atsigulkite užmerktomis akimis ant nugaros ir atpalaiduokite veido ir kūno raumenis. Iškvėpdami stipriai ir.


Taisyklingas kvėpavimas dar yra vadinamas diafragminiu - relaksaciniu, su derama širdies - kvėpavimo aritmija. Paprastai tariant tai kvėpavimas pilvu, kai iškvėpimas yra ilgesnis už įkvėpimą.

Taisyklingas kvėpavimas sveikatai turi daugiau įtakos nei sveika mityba, nes kvėpavimas reguliuoja visus organizmo procesus Netaisyklingai kvėpuodami, gauname mažiau deguonies, todėl lėtėja organizmo medžiagų apykaita, kaupiasi stresas, kuris trikdo energijos tekėjimą.

Kvėpuokite giliai per nosį kasdien, 3-5 min. Tai galite daryti ryte, tik atsikėlę,  ir vakare, prieš einant miegoti. Nepamirškite: nugara turi būti tiesi, nes tik tiesiai sėdėdami galėsite giliai įkvėpti.

  • MS PowerPoint 378 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (248 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Veronika
  • Taisyklingas kvėpavimas, Kvėpavimo pratimai
    10 - 3 balsai (-ų)
Taisyklingas kvėpavimas, Kvėpavimo pratimai. (2020 m. Balandžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/taisyklingas-kvepavimas-kvepavimo-pratimai.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 06 d. 17:20
×
117 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo