Talbot razor products socialiniai tyrimai


Vilniaus universiteto kauno fakulteto ekonomikos ir vadybos studijų katedra. Marketingo tyrimų savarankiškas darbas „ Talbot razor products ‘‘ socialiniai tyrimai.


Pardavimai viršija 30mln. JAV dolerių, tačiau prekė yra mažai pelninga, dėl didelių reklamos sąnaudų, kurios viršija 9mln.JAV dolerių.

Jau kurį laiką bendrovė ir jos reklamos agentūra jaučia poreikį atlikti tyrimą, norint gauti daugiau duomenų apie jų naudotojų charakteristikas.

Tiek bendrovė, tiek agentūra mano, kad tokia informacija padėtų jiems surasti

Taigi įvyko pokalbis tarp įmonės reklamos departamento ir reklamos agentūros tyrimų departamento ir buvo išsikelti šie tikslai:

Nustatyti naudotojų charaktersitikas pagal tokius veiksnius, kaip amžius, pajamos, profesija, šeimyninė padėtis, šeimos dydis, išsilavinimas, socialinė klasė, bei lasivalaikio veikla.

Nustatyti „Enhance“ prekės ženklo ir palyginti su konkurentais, tokias savybes kaip vyriškumas, brangumas, ir vartotojų stereotipus koks turėtų būti šios prekės vartotojas

(pvz.: jauni vyrai, gamyklos darbuotojai, mažuose miestuose gyvenantys vyrai ir kt.)

Nustatyti kai kurių žodžių asocijuojamų su po skutimosi losjonais reikšmę žmonėms ir ką jie apie tuos žodžius galvoja.

Aptariant tyrimo mėginių ėmimo visatą, reklamos vadybininkas manė, kad vartotojai turėtų būti suskirstyti į sunkiuosius ar lengvuosius „Enhance“ naudotojus. Vadybininko nuomone, nuo 15 iki 20 procentų vartotojų gali sudaryti 60 procentų visų „Enhance“ pirkimų.

Nebuvo aišku viena – kiek produkto pakuočių turi įsigyti naudotojas per tam tikrą laiką, kad galėtų kvalifikuoti kaip sunkus ar lengvas vartotojas. Tyrimų direktorius ir reklamos vadybininkas nesutiko su vartotojo apibrėžimu:

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1213 žodžiai)
  • Universitetas
  • Tadas
  • Talbot razor products socialiniai tyrimai
    10 - 2 balsai (-ų)
Talbot razor products socialiniai tyrimai. (2017 m. Lapkričio 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/talbot-razor-products-socialiniai-tyrimai.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 23 d. 07:52
×