Tarptautinės prekybos teorija


Vartotojo elgsenos veiksniai. Pranešimo planas. Įvadas Mokslinės literatūros tyrimas. Įvadas. Tikslas remiantis moksline literatūra ir autorių nuomone. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsena – tai individo veiksmai. Pirkėjų interesų įvertinimas. Išoriniai veiksniai. Išoriniai vartojo elgsenos veiksniai kyla iš visuomenės. Kultūra. Kultūriniai veiksniai yra visuomenės gyvenimo būdas. Šeima. Sprendimą įsigyti prekę gali priimti vienas ar kitas šeimos narys. Įtakos grupė. Tai grupės, kurios tiesiogiai arba netiesiogiai turi įtakos asmens elgesiui bei vertybių formavimui. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai. Vidiniai veiksniai darantys įtaką vartotojo elgsenai remiasi jo psichologija. Motyvas – veiklos. Nuomonė –susideda iš visų psichologinių asmenybės elementų poreikio. Mokslinių straipsnių apžvalga. Išvados. Vartotojų elgsena priklauso nuo daugybės veiksmų. Literatūra. Baranauskas, A. P. (2006). Vartotojų elgsena. Kaunas Vytauto Didžiojo universiteto leidykla. Užduotis auditorijai. Kokie yra 4 išoriniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai? _ _ _. Kokie yra į vidiniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai? Įsisąmoninus įtampą sukėlusias priežastis ir suradus objektą.


Įvadas Mokslinės literatūros tyrimas 2.1. Vartotojo elgsena 2.2. Išoriniai ir vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai 3. Mokslinių straipsnių apžvalga 4. Išvados 5. Literatūra 6. Užduotis auditorijai.

Tikslas: remiantis moksline literatūra ir autorių nuomone, išanalizuoti vartotojų elgsenos veiksnius. Uždaviniai: Išanalizuoti, kas yra ir ką lemia vartotojų elgsena. Ištirti, kokie veiksniai daro įtaką vartotojų elgsenai. Aptarti skirtingų autorių nuomones apie vartotojų elgseną. Darbo objektas: Vartotojų elgsenos veiksniai.

Vartotojo elgsena – tai individo veiksmai, susiję su prekės įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, atsiradimo iki reakcijos į jau įsigytą prekę.

Pirkėjų interesų įvertinimas, dažnai ne tik padeda įvertinti naujas reikmes, bet ir leidžia rasti jų patenkinimo būdus. Taigi, siekiant išsiaiškinti vartotojų elgsenos principus, reikia išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius vartotojo elgseną. Yra skiriami išoriniai ir vidiniai vartotojo elgseną lemiantys veiksniai.

Išoriniai vartojo elgsenos veiksniai kyla iš visuomenės, kurioje individas gyvena ir kokiai grupei jis priklauso. Rinkos tyrėjai bando suprasti vartotoją, kad galėtų patenkinti jo poreikius. Tai daro remiantis keturiais esminiais išoriniais (socialiniais) vartotojo elgsenos veiksniais.

Kultūriniai veiksniai yra visuomenės gyvenimo būdas, normos ir vertybės, kurios yra perduodamos iš kartos į kartą. Kultūros įtaka vartotojo elgsenai pasireiškia visose gyvenimo srityse, tarp jų ir perkant prekes.

  • MS PowerPoint 1387 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (854 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ona
  • Tarptautinės prekybos teorija
    10 - 1 balsai (-ų)
Tarptautinės prekybos teorija. (2020 m. Vasario 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/tarptautines-prekybos-teorija.html Peržiūrėta 2020 m. Vasario 25 d. 10:21
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo