Tele2 įmonės marketingo veikla


Įvadas. Tele2 organiacijos apibūdinimas. Tele2 organiacijos marketingo veiklos analizė. Marketingo kompleksų analizė. Marketingo makroaplinkos analizė. Marketingo mikroaplinkos analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. 11Įvadas.


Uždaviniai – apžvelgti marketingo komplekso veikimą „Tele2“ įmonėje, išnagrinėti įmonės mikro ir makro aplinkas, apibūdinti konkurencijos svarbą rinkoje.Metodai – informacijos rinkimas, stebėjimas.

Marketingo procesas siekia efektyvaus darbo teisingai bei tikslingai organizuojant savo veiklą, naudojantis visa turima informacija bei ištekliais. Marketingo pagrindinis principas susidaro iš koncepcijos 4P (price, product, place, promotum. Lietuviškai būtų prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas). Žinoma, koncepcija gali plėstis iki 6P ir net 8P, tačiau tai priklauso nuo įmonės srities, ar ji yra gamybinė, pardavimo ar paslaugų.

Trumpai apie 4P koncepciją. Kaip minėta, ji susideda iš šių punktų:

Marketingo veiklos analizei pasirinkau „Tele2“ įmonę, nes ši pasižymi nepaprastu reklaminiu išradingumu ir yra viena labiausiai konkuruojančių organizacijų savo srityje.

Šiuo darbu siekiama išanalizuoti „Tele2“ įmonės marketingo veiklą. Taip pat identifikuoti problemines sritis ir pateikti galimus sprendimus.

Kadangi „Tele2“ įmonė yra paslaugų (nors telefono ryšys ir produktas ir paslauga), yra pasirenkamas 8P kompleksas.

Paslauga – kaip žinia tai yra objektas, kuris negali tapti kažkieno nuosavybė. Šiuo atveju, mobilusis ryšys.

Planas 100 - 100 minučių pokalbiams į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. Minimalus iškalbamas mėnesio mokestis – vos 2,32 Eur.

Planas 200 - 200 minučių pokalbiams į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. 2000 SMS žinučių į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. 2 GB interneto duomenų. 200 minučių pokalbiams į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. AKCIJA: mėnesio mokestis – 8,69 Eur 5,50 Eur.

Planas 500 - 500 minučių pokalbiams į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. 10 000 SMS žinučių į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. Minimalus iškalbamas mėnesio mokestis – 5,21 Eur.

Planas PIGIAU - Neriboti pokalbiai ir SMS į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. Mėnesio mokestis – 6,08 Eur.

Planas PIGIAU + 1 GB - Neriboti pokalbiai ir SMS į visus pagrindinius Lietuvos tinklus. 1 GB interneto duomenų. AKCIJA: mėnesio mokestis – 8,40 Eur 7,82 Eur.

Planas PIGIAU + 6 GB - Neribotas minučių ir SMS žinučių skaičius. Net 6 GB duomenų naršymui sparčiajame TELE2 4G internete. AKCIJA: mėnesio mokestis – 15 Eur 9 Eur.

  • Microsoft Word 36 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1854 žodžiai)
  • Kolegija
  • Živilė
  • Tele2 įmonės marketingo veikla
    10 - 1 balsai (-ų)
Tele2 įmonės marketingo veikla. (2018 m. Rugpjūčio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/tele2-imones-marketingo-veikla.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 13 d. 08:16
×