TELE2 - marketingo tyrimai


Įvadas. Rinkodaros veiklos ir veiksmų analizės teorinis pagrindimas. Rinkodara. Marketingo strategija. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų rūšys. Pirminių duomenų rinkimo metodai. UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos ir veiksmų analizės. Įmonės istorija. „TELE2“ marketingo strategija. Įmonės misija ir vertybės. „TELE2“ pateikia savo filosofijos pagrindą. TELE2” aplinkos analizė. Ssgg analizė. Apklausa ir jos analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Darbo objektas – mobiliojo ryšio bendrovė UAB „TELE2“. Jos rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas.

Darbo tikslas – išnagrinėti TELE2 rinkodaros veiksmus, pateikti jų analizę, padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus.

Marketingo strategija gali būti pasirenkama ne viena, o net kelios, kadangi strategijos būna skirtingos ir remiasi skirtingais požiūriais. Egzistuoja šios populiariausios ir dažniausiai naudojamos marketingo strategijų rūšys, kurios pasirenkamos:

UAB „TELE2“ – telekomunikacijų bendrovė, teikianti alternatyvias judriojo (mobilaus) ryšio paslaugas Lietuvoje. Kompanija priklauso koncernui „TELE2“, vienam didžiausių Europoje alternatyvių telekomunikacinių ryšių operatorių. „TELE2“ yra antra pagal dydį telekomunikacijų paslaugų teikėja Lietuvoje. Be mobiliojo ryšio bendrovė taip pat teikia fiksuoto ryšio paslaugas, plačiajuosčio interneto paslaugas, išankstinio apmokėjimo paslaugą „Pildyk“.

„TELE2“ savo veiklą pradėjo jau 1993 m. pavadinimu UAB "Levi&Kuto". 1999 metais Švedijos telekomunikacijų koncernas "NetCom" įsigijo UAB "Levi&Kuto" ir jau metų pabaigoje pradėjo veikti trečiojo Lietuvoje GSM operatoriaus „TELE2“ mobilaus ryšio tinklas. 2000 metų viduryje „TELE2“ pristatė savo pirmąją komercinę paslaugą „X-GSM“, po metų pavadinimas buvo pakeistas į mums jau šiandien puikiai žinomą išankstinio apmokėjimo paslaugos „Pildyk“ pavadinimą. Tais pačiais 2000 metais „TELE2“ pristatė ir antrąją komercinę paslaugą - mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą, paremtą ilgalaikių įsipareigojimų sutartimi. O 2003 m. „TELE2“ tapo antru pagal dydį mobiliuoju operatoriumi Lietuvoje.

Įmonės rinkodaros veiksmai ir veikla remiasi įmonės nusistatyta misija ir vertybėmis, kurios taip pat yra ir įmonės marketingo strategijos pagrindas bei atspindi įmonės veikimo ir filosofijos principus. Nenusistačiusi savo misijos ir vertybių įmonė negali sukurti stabilios ir efektyvios įmonės strategijos ir teisingai pozicionuoti save vartotojų sąmonėje.

Pritaiko tai, kas veikia. „TELE2“ renkasi paprastus sprendimus, nebijo kopijuoti gerų dalykų, ir niekada nekeičia to, kas gerai veikia.

Priima iššūkius. Eidami savo keliu sugeba pasiekti iš pirmo žvilgsnio neįmanomus dalykus.

Veikia. „TELE2“ skiria dėmesį sprendimams, o ne problemoms. Veikia greitai ir džiaugiasi savo sėkme.

Apžvelgia visas aplinkas mes apžvelgėme „TELE2“ įmonės makro aplinką. Kita aplinka būtų mikroaplinka. Ją sudaro: partneriai, konkurentai, pirkėjai .

SSGG analizė paprastai naudojama planuojant įmonės marketingo strategiją, tačiau aš ją pasitelksiu įmonės rinkodaros veiklos veiksmingumui apžvelgti ir kaip viso savo tiriamojo darbo santrauką ir apibendrinimą.

Atlikus gautų statistinių duomenų analizę, didžioji dalis (65%) apklaustųjų buvo „TELE2“ klientai. Paklausus, kodėl pasirinko būtent šį operatorių, 68% įvardijo žemą kainą. Verta pastebėti, kad nei vienas respondentas nepasirinko įmonės įvaizdžio, kaip priežasties lėmusios „TELE2“ pasirinkimą. Kadangi didelio kainų skirtumo tarp „TELE2“ ir kitų įmonių nėra, galima prieiti išvados, kad klientai realiai nesuvokia, kad, ko gero, „TELE2“ pasirinko būtent dėl sudaryto pigiausio mobiliojo operatoriaus įvaizdžio, bet ne dėl realaus kainų skirtumo. Tai įrodo įmonės sudaryto įvaizdžio efektyvumą. Dauguma vartotojų (30%) „TELE2“ paslaugomis nepertraukiamai naudojasi jau daugiau nei 8 metus. Tai rodo pakankamai aukštą „TELE2“ klientų lojalumo lygį, kuris savo ruožtu reiškia, kad įmonės klientų pasitenkinimo lygis yra ganėtinai aukštas, jeigu jie ilgą laikotarpį nekeičia operatoriaus. 38% apklaustųjų nurodė, kad per mėnesį „TELE2“ paslaugoms išleidžia 4-6 EUR – tai ganėtinai nedidelė suma, neviršijanti standartinių mėnesinių išlaidų mobiliajam operatoriui. Pateikus klausimą, ar „TELE2“ klientai yra patenkinti ryšio kokybe, 49% atsakė, kad taip, nors kartais būna trikdžių. Tai signalas įmonei, kad turėtų gerinti savo ryšio kokybę, kadangi „TELE2“ „Facebook“ paskyroje taip pat neretai atsiranda vartotojų skundai dėl suprastėjusios ryšio kokybės. Tačiau nepaisant to, net 82% rekomenduotų „TELE2“ savo draugui, kas reiškia, kad, kaip ir minėjau, klientų pasitenkinimas šios įmonės teikiamomis paslaugomis yra ganėtinai aukštas. Tai rodo ir tai, kad nepaisant visų nesklandumų, net 74% penkiabalėje sistemoje „TELE2“ operatorių įvertino 4 balais.

  • Microsoft Word 103 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3463 žodžiai)
  • Universitetas
  • Robert
  • TELE2 - marketingo tyrimai
    10 - 1 balsai (-ų)
TELE2 - marketingo tyrimai. (2017 m. Sausio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/tele2-marketingo-tyrimai.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 13 d. 11:52
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema