Telefono naudojimas pardavime


Telefono naudojimas pardavime. Kiekvienas pardavėjas daugiau ar mažiau bendrauja su pirkėjais telefonu. Pokalbių telefonu etiketo turi laikytis kiekvienas organizacijos darbuotojas. Dalykinio bendradarbiavimo telefonu taisyklės. Rūpinkitės savo balso intonacija. Mūsų pranešimo 100 proc. prasmės pasiskirsto taip. Bailus pardavėjas kalba. Kalbant telefonu reikia. Negalima kalbėti išsigrėbus. Pasisveikinkite su skambinančiuoju. Alio. Prisistatykite kalbėdami telefonu. Į telefono skambučius atsakoma 2 būdais Minimum Maximum. Pasisveikinimas+ organizacijos pavadinimas Laba diena, leidykla boružė. Minimum. Pasisveikinimas+firmos pavadinimas+ pakėlusio ragelį vardas Labas rytas, leidykla boružė, Aušrinė klauso. Jei vizitinėje kortelėje yra jūsų mobilaus telefono numeris. Svarbu. Reikia atsiliepti Laba diena, Aleksandra klauso. Aleksandra klauso. Į telefono skambučius reikia atsakyti po. Jeigu leisite telefonui. Paskambinę, nesakykite “Jus trukdo leidykla boružėlė. Sakykite Labas rytas, jums skambina Marija ir leidyklos boružėlė. Paskambinę paklauskite, ar gali pirkėjas su jumis kalbėti. Pone pirkėjau, ar galite man skirti 3 minutes pokalbiui su jumis. Prisistatyti+ paklausti ar gali skirti laiko+ nurodyti skambučio tikslą. Būdai , kaip pradėti pokalbį paskambinus. Kuo greičiau pereikite prie skambučio esmės. Peradresavimas Paaiškinkite, kam ir kodėl jūs peradresuojate pašnekovą. Paspaudę peradresavimo mygtuką. Kartą reikėjo pasiimti pinigus nuo kortelės iš bankomato. Pvz. Baigę pokalbį atsisveikinkite su pašnekovu. Prisitaikykite prie pašnekovo kalbos greitumo. Bendraudami telefonu nekramtykite, negerkite. Užduotis. Neatsiprašinėkite pirkėjo, kad jį sugaišinote. Taip pasakęs jūs pats jam sukeliate mintį. Užuot atsiprašę jūs galite padėkoti klientui Ačiū. Bendravimas su sekretoriais. Neįžeiskite, nežeminkite ir jų nenuvertinkite.


Kiekvienas pardavėjas daugiau ar mažiau bendrauja su pirkėjais telefonu, todėl jiems reikia laikytis tam tikrų kalbėjimo telefonu taisyklių.

Pokalbių telefonu etiketo turi laikytis kiekvienas organizacijos darbuotojas, kuris: Atsako į telefono skambučius; Skambina telefonu kompanijos vardu; Kuriam gali būti peradresuotas pirkėjo skambutis.

Rūpinkitės savo balso intonacija. Mūsų pranešimo 100 proc. prasmės pasiskirsto taip:.

Bailus pardavėjas kalba bailiai, atsargus- atsargiai, ramus – ramiai ir t.t. Balsas perduoda pirkėjui informaciją, koks jūs esate žmogus.

Kalbant telefonu reikia šypsotis. Nes šypsena ir gera nuotaika girdima intonacijoje. Pirkėjai nenori kalbėti su depresuojančiais pardavėjais, kurie nemėgsta savo darbo ir negali to nuslėpti, nes juos išduoda balso intonacija.

Negalima kalbėti išsigrėbus kėdėje, nes tokioje padėtyje pasikeičia diafragmos kampas ir kartu jo balso tembras. Užduotis.

Pasisveikinkite su skambinančiuoju. Jei jūs pakėlėte ragelį ir pasakėte: Alio... Taip... Klausau... Firma boružėlė.... Ar taip galima ir reikia atsiliepti?

Alio... Taip... Klausau... Firma boružėlė.... Pakėlus telefono ragelį reikia TUOJAU PAT pasisveikinti su skambinančiu žmogumi “laba diena”, “labas rytas”, “labas vakaras”.

Prisistatykite kalbėdami telefonu. Į telefono skambučius atsakoma 2 būdais: Minimum Maximum.

Pasisveikinimas+firmos pavadinimas+ pakėlusio ragelį vardas Labas rytas, leidykla boružė, Aušrinė klauso.

Jei vizitinėje kortelėje yra jūsų mobilaus telefono numeris, juo gali paskambinti ne tik esantys, bet ir potencialūs klientai. Todėl negalima atsiliepti: Taip ...Na ...Ką...Alio...

  • MS PowerPoint 2895 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (712 žodžiai)
  • Kolegija
  • Anilevea
  • Telefono naudojimas pardavime
    10 - 3 balsai (-ų)
Telefono naudojimas pardavime. (2017 m. Gruodžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/telefono-naudojimas-pardavime.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 27 d. 04:19
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo