Tiekimo grandinė skaidrės


Tiekimo grandinė. Tiekimo grandinės samprata. Tiekimo grandinės schema. Tiekimo grandinės tinklas tarp tiekėjų, gamintojo ir klientų - vartotojų. Globali tiekimo grandinė (pvz. Duonos ir pyrago gaminių technologinė eiga. Tiekimo grandinės vertės grandinė. Tiekimo grandinės valdymas – tai. Porter’io pagrindinės (bazinės) konkuravimo strategijos. Standartizavimas, individualizavimas. Vienas pagrindinių tiekimo grandinės vertinimo rodiklių. Teikimo grandinės vertinimas. “Sniego gniūžtės” efektas tiekimo grandinėje. Paklausos netikrumas (pagal m. L. FicherTiekimo netikrumas (pagal m. L. FicherTiekimo grandinės strategijos pagal h. Lee. Judri (angl. Agile) tiekimo grandinė. Tiekimo grandinė e-prekyboje. Tiekimo grandinės ateities iššūkiai. Tiekimo grandinės rizika. Tiekimo grandinės rizikos valdymo strategijos. Tiekimo grandinės rizikos kategorijos ir rizikos veiksniai (iTiekimo grandinės rizikos kategorijos ir rizikos veiksniai (iiTinkamos rizikos mažinimo strategijos pasirinkimas. Galimos konkrečios rizikos mažinimo strategijos. Gaminti ar pirkti? Sprendimą “Gaminti ar pirkti? ” lemiantys veiksniai. Konkurencingumo potencialas ir strateginio pažeidžiamumo lygis sprendimuose “Gaminti ar pirkti? ”. Sprendimo “Gaminti ar pikrti? ” galimos naudos. Išorinės paslaugos. (angl. OutsourcingIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (iIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (iiIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (iiiIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (ivIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (vIšorinių paslaugų pirkimo priežastys (viModulinė organizacija (outsourcing).


Tiekimo grandinė – veiklų, skirtų produktus ir/ar paslaugas tiekti jų vartotojams, grandinė. Pagrindinės jos veiklos – tiekti (įsigyti) žaliavas ir/ar detales, vykdyti operacijas (gamybos ar paslaugų) ir sandėliuoti (gaminant produktus), paskirstyti (distribucija). Tiekimo grandinės valdymo paskirtis – užtikrinti vartotojų poreikius tenkinančių produktų / paslaugų tiekimą. Tiekimo grandinės pagrindiniai dalyviai – tiekėjai, tarpininkai, gamintojai (paslaugų teikėjai, prekybininkai), vartotojai, utilizuotojai.

4 – globalus sukaupimas (nežinant gamintojo) ir platinimas/prekyba 3 – didelių apimčių sukaupimas ir platinimas/prekyba 2 –tiekimo grandinės ryšiuose įsitvirtinę strateginiai partneriai 1 – tiesioginiai pardavimai vartotojui 0 – produktų gamyba savo reikmėms.

Tiekimo grandinės tinklas tarp tiekėjų, gamintojo ir klientų - vartotojų.

SĄNAUDOS Atsargų valdymo kaštai sumažėjo Operacijų kaštai sumažėjo Pirkimų kaštai sumažėjo.

Visą tiekimo grandinę apimantis sistemiškas informacijos, medžiagų, jų tiekėjų paslaugų srautų valdymas.

Standartizavimas – tai organizacijos gebėjimas visiems vartotojams gaminti / tiekti vienodus produktus / paslaugas. Individualizavimas – tai organizacijos gebėjimas gaminti / tiekti individualizuotus produktus / paslaugas skirtingiems vartotojams. Šis organizacijos gebėjimas yra grindžiamas efektyviu produkto/paslaugos individualizavimo operacijos (pritaikymo konkrečiam vartotojui) atlikimo organizavimu tiekimo grandinės pabaigoje.

Apsirūpinimas ištekliais Tiekimo grandinė Valdymas Vertikali integracija Gaminti ar pirki?

Vietos pasirinkimas Šalies veiksniai Produkto veiksniai Valdžios politika Organizaciniai veiksniai.

  • MS PowerPoint 538 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 43 puslapiai (1344 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ieva
  • Tiekimo grandinė skaidrės
    10 - 1 balsai (-ų)
Tiekimo grandinė skaidrės. (2018 m. Lapkričio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/tiekimo-grandine-skaidres.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 02 d. 16:07
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo