Tikslo formulavimas


Tikslo formulavimas. Ryšių su visuomene vadybos organizacijoje tikslas – užmegzti pozityvius. Ryšių su visuomene veiklos tikslai gali būti labai įvairūs. Informuoti apie klientams teikiamas aukštos kokybės paslaugas. Nusakant ryšių su visuomene veiklos specifiką ir siekiamybes teigiama. Negatyvios situacijos keitimas pozityvia taikant ryšių su visuomene veiklą. Priešiškumas. Dažna organizacija ir asmuo susiduria su priešiškumu kartais priešiškumas gali būti neracionalus. Vadinasi, ryšių su visuomene tikslai keliami atsižvelgiant į siekiamą galutinį rezultatą simpatiją. Nepalankus nusistatymas. Nepalankus nusistatymas dažniausiai formuojasi ilgai. Abejingumas. Žmonių prigimtis yra konservatyvi jie tarsi turi apsauginį šarvą. Ignoravimas. Dėl aplink esančios informacijos gausos. Ryšių su visuomene specialistai išskiria du ryšių su visuomene tikslų tipus. Informaciniai tikslai. Didžioji dauguma ryšių su visuomene planų yra informuoti auditoriją ir pagilinti žinias apie įvykį. Keli informacinių tikslų pavyzdžiai Informuoti mokinius apie galimybes studijuoti atitinkamoje aukštojoje mokykloje. Galima būtų išskirti du pagrindinius informacinių tikslų tipus. Vertinant informacinio ir priminimo tikslų įgyvendinimo efektyvumą. Motyvaciniai tikslai. Nors pakeisti požiūrį ir paveikti elgesį dėl ryšių su visuomene kampanijos yra sunku.


Ryšių su visuomene veiklos tikslai gali būti labai įvairūs:.

PRIEŠIŠKUMAS. Dažna organizacija ir asmuo susiduria su priešiškumu: kartais priešiškumas gali būti neracionalus, pagrįstas asmeniniu nusistatymu, pateikiamos informacijos nesupratimu ar baime. SIMPATIJĄ tokiu atveju galima būtų pasiekti pasinaudojant tolerancija, supratimu, skatinant teigiamą požiūrį. Priešiškumą gali kelti organizacijos propaguojamas gyvenimo būdas, naujų technologijų diegimas ir pan., todėl simpatiją galima būtų užsitarnauti tolygiai, nuosekliai supažindinant visuomenę su naujovėmis, jų diegimo teikiamais privalumais ir pan.

Vadinasi, ryšių su visuomene tikslai keliami atsižvelgiant į siekiamą galutinį rezultatą: simpatiją, susidomėjimą ar žinojimą.

NEPALANKUS NUSISTATYMAS. Nepalankus nusistatymas dažniausiai formuojasi ilgai, yra susijęs su aplinkinių reakcijomis ir patyrimu, susiformuoja mokantis, socializacijos procese, paprastai jis lemia ankstyvą nusistatymą, kuris dažniausia būna neigiamas. Nepalankumas gali būti ilgalaikis. PRITARIMAS gali būti pasiektas naudojant informacinį spaudimą, mokant žmones.

ABEJINGUMAS. Žmonių prigimtis yra konservatyvi: jie tarsi turi apsauginį šarvą, saugantį nuo pokyčių. Todėl ryšių su visuomene specialistai, norėdami pakeisti nenorą žinoti, abejingumą, privalo „sužadinti smalsumą“, sukelti norą žinoti. Psichologai teigia, kad apatija gali būti paversta susidomėjimu, pateikus intriguojančią informaciją, tam tikrų faktų, kurie sudomintų, būtų neįprasti.

IGNORAVIMAS. Dėl aplink esančios informacijos gausos, mes visi ignoruojame tuos, kurių nepažįstame.

Didžioji dauguma ryšių su visuomene planų yra informuoti auditoriją ir pagilinti žinias apie įvykį, renginį ar produktą.

  • MS PowerPoint 478 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (758 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vida
  • Tikslo formulavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Tikslo formulavimas. (2019 m. Lapkričio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/tikslo-formulavimas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 14:44
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema