„Tinder“ organizacijos vartotojo kelionės žemėlapio vertinimas


Įvadas. Žemėlapiai atveria galimybes. Karščiausia pažinčių programėlė „Tinder“. „Tinder“ organizacijos vartotojo kelionės žemėlapis. Sąmoningumo ir poreikio susiformavimo etapas. Svarstymų ir atrankos etapas. Instagram. Spotify. Google paieška, vertėjas, žemėlapiai. Populiarus socialiniai tinklai bei įvairios pokalbių programos. Facebook. Pasiruošimo etapas. Patirties etapas. Patirties pasidalijimo etapas. Šaltiniai.


Darbui pasirinkau „Tinder“ mobiliąją aplikaciją, nes tai yra nauja ir šiuolaikiška programėlė, ypatingai jaunų žmonių mada (nuo kurios neatsilieka ir vyresnio amžiaus žmonės), kurianti naują istorijos puslapį, naujuose žmonių santykių kūrimosi etapuose. Noriu pabrėžti, kaip internetas pakeitė žmonių įpročius per trumpa laiko tarpą. Anksčiau žmonės privalėdavo persilaužti per savo principus, kad užkalbintų jiems patinkančią merginą gatvėje, o šiai dienai pakanka tik paspausti kelis mygtukus savo išmaniuosiuose įrenginiuose, kad įvyktų pirmasis pokalbis, o vėliau ir pirmasis pasimatymas su naująja simpatija. Virtualus pasaulis šiai dienai užima svarbią dalį žmogaus gyvenime.

Apžvelgti pagrindinius marketingo vartotojo kelionės žemėlapio priežastis ir tikslus, naudojantis moksline literatūra ir internetu;

„Tinder“ misija: Parodyti žmonėms, kad būti vienišiems tai yra dalis smagios gyvenimo kelionės, sujungiant juos su žmonėmis, kurių galbūt niekada ir nesutiktum realiame pasaulyje. Pasisako už laisvą kiekvienos žmonių kartos pasirinkimą kaip gyventi savo gyvenimus.

Keičiasi pasaulis, keičiasi kartos, keičiasi ir suvokimas į žmones ir bendravimas tarp jų. Šiuolaikinis bendravimas tarp jaunų žmonių yra paremtas virtualiais susirašinėjimais per socialinius tinklus: „FaceBook“, „Twitter“, „VKontakte“ bei daugelis kitų papildomų bendravimo aplikacijų: „WhatsUp“, „Viber“, „Skype“ ir t.t. Kiekvienas vartotojas atranda tai, kas patinka jam ir kuo patogu naudotis. Taigi, kyla klausimas kaip turėtų atrodyti vienas iš populiariausių pažinčių programėlės „Tinder“ organizacijos vartotojo kelionės žemėlapis? Pastarąjį suskirstysiu į tokius etapus, kuriuos paanalizuosiu plačiau: sąmoningumo ir poreikio susiformavimo, svarstymų ir atrankos, pasiruošimo ir paskutinis patirties etapas.

„Tinder“ paslaugos vartotojui atrankos etapas vyksta panašiai kaip ir parduotuvės lentynoje. Pastarojoje renkamės iš daugybės gausos produktų, kol surandame mums tinkantį variantą, o sukurtoje pažinčių programėlės aplikacijoje renkamasi iš daugybės žmonių, kol mūsų pasirinkimas tampa reikšmingas, kuomet imame suvokti tai kaip paradoksą. Naudojantis „Tinder“ pradėsite vertinti žmones greičiau ir greičiau, kad padidintumėte programos efektyvumą. Bene vienas svarbiausių momentu šiame etape, kad rinkdamiesi mes įdedame daug vidinių emocijų, peržiūrinėdami vartotojus, kurie plaukioja sparčiu greičiu, plaukdami į kairę (nepatiko) ir į dešinę (patiko) kategorijose. To priežastis, kad patikęs kitas vartotojas mums priimamas kaip potencialus gyvenimo parteris.

Šiame etape vartotojas susiduria su pirmaisiais sąlyčio taškais, su susietomis kitomis organizacijomis: „Instagram“, „Spotify“ bei „Google“ skirtingos funkcijos pradedant nuo paieškos ir baigiant žemėlapiais. Kiekvieną paanalizuosiu plačiau.

Viena iš „Tinder“ funkcijų, leidžiančių sukurti gilesnį ryšį su kitu vartotoju, yra profilio susiejimas su vartotojo „Instagram“ paskyra. Žinoma, ne kiekvienas ją turi ar ne kiekvienas susieja, tačiau tai suteikia vartotojams daugiau galimybių užmegzti pokalbį. Kaip pavyzdys būtų, kad matydamas paskutinę kito vartotojo nuotrauką „Instagram“ iš Paryžiaus, gali paklausti apie praėjusią kelionę, pasidomėti, kur buvo ir t.t. Gilesnio bendravimo atsiradimas suteikia daugiau pasitikėjimo prieš pirmąjį pasimatymą.

  • Microsoft Word 29 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (2534 žodžiai)
  • Universitetas
  • Šarūnas
  • „Tinder“ organizacijos vartotojo kelionės žemėlapio vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
„Tinder“ organizacijos vartotojo kelionės žemėlapio vertinimas. (2019 m. Birželio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/tinder-organizacijos-vartotojo-keliones-zemelapio-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 23 d. 11:07
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema