Tinklaveika UAB Verslo aptarnavimo centras „Gilė“


UAB Verslo aptarnavimo centras (VAC). Tinklaveika UAB Verslo aptarnavimo centras „Gilė“. Literatūra.


Gilės klientams teikiamos paslaugos prasideda nuo labai paprastų – „man reikia naujos atsiskaitymo knygelės“ – ir baigiasi labai sudėtingomis – „turiu 30 kW galios naują objektą, kuris dirbs tik pusę metų per metus, noriu jį prijungti ir užsisakyti palankiausią tarifų planą“. Bendrovės teikiamų paslaugų spektras nuolatos plečiamas – tuo rūpinasi Strategijos ir vystymo tarnybos Veiklos plėtros skyrius.

Siekiama, kad pagrindinės paslaugos būtų prieinamos visais klientams patogiausiais aptarnavimo kanalais. Šiuo metu pagrindinės paslaugos, kurių klientai teiraujasi dažniausiai: elektros energijos pirkimo – pardavimo ar elektros energijos persiuntimo sutarties sudarymas, tarifų plano keitimas, atsiskaitymo būdo už elektros energiją pasirinkimas, naujo elektros vartotojo prie tinklo prijungimas. Bendrovė dirba tam, kad klientai būtų puikiai aptarnauti, paslaugos būtų aukštos kokybės. Paslaugos sukuriamos vykdant projektus, o tobulinamos pagal ilgalaikius planus, nuolat tikrinant, kaip klientai reaguoja į paslaugų ypatybes ir kokie yra rinkos poreikia

  • Microsoft Word 24 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (584 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agnė
  • Tinklaveika UAB Verslo aptarnavimo centras „Gilė“
    10 - 3 balsai (-ų)
Tinklaveika UAB Verslo aptarnavimo centras „Gilė“. (2017 m. Gruodžio 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/tinklaveika-uab-verslo-aptarnavimo-centras-gile.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 23 d. 00:40
×