Transporto įmonės ekonominiai rodikliai: Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė


Kursinio darbo užduotis. Grafiniai darbai. Darbo anotacija. Įvadas. Aprašomoji dalis. Transporto įmonės charakteristika. Pagrindinės sąvokos ir uždaviniai keliami transporto priemonei. Vežamo krovinio charakteristika. Pasirinkto automobilio charakteristika. Krovinio vežimo ypatumai. Projektinė (analitinė) dalis. Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas. Pagrindiniai skaičiavimo duomenys iš normatyvų. Automobilių eksploatavimo gamybinė programa. Vairuotojų skaičius ir jų darbo užmokestis. Vairuotojų skaičiaus nustatymas. Darbo užmokesčio apskaičiavimas. Vežimų išlaidų sąmata. Savikainos kalkuliacija ir struktūra. Finansiniai rodikliai. Ekonominis įvertinimas. Techniniai – ekonominiai rodikliai. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas.


Aprašomojoje dalyje išanalizuota transporto įmonės charakteristika, įmonės disponuojamos transporto priemonės, kuriais yra organizuojamas pasirinkto krovinio – dyzelinio kuro pervežimas. Šiame skyriuje aprašytas krovinių krovimo būdas bei dyzelinio kuro pervežimo ypatumai, kurių nežinojimas gali pakenktį pervežamui kroviniui.

Darbo pabaigoje pateikiamos apibendrinančios viso darbo išvados ir literatūros sąrašas.

Temos aktualumas. Krovinių pervežimo mąstai pasaulyje didėja kartu su žmonių skaičiumi. Šiandien, kroviniai turi buti pervežami kuo mažiausiomis laiko sąnaudomis, atsižvelgiant į pervežimo išlaidų sumažinimą. Šiandien, stipriai konkurencingoje pervežimo srities rinkoje sudėtingą įsiterptį tarp senų šios rinkos dalyvių. Šis darbas bus aktualiu tuo, kad darbo rezulatas bus atsakymu, ar naujai įsteigtą krovinių pervežimo įmonė galės sudarytį konkurenciją esamiems rinkos dalyviams ir sėkmingai vykdytį savo veiklą.

Darbo (tyrimo) tikslas. Apskaičiuoti transporto įmonės ekonominius rodiklius bei atliktį jų analyzę.

Viršutinėjė dalyje yra nurodytas pavojaus identifikavimo kodas, o apatinėje dalyje JT numeris.

Atskirai pavojingų krovinių kategorijai ir kiekvienam kroviniui nustatomos šios ąlygos ir atsargumo priemonės:

Zv = Tp Vt β /( lvk+ tpi Vt β)

Z = z v ∙ AD e = 1 važ. ∙ 365 a.d. = 365 važ.

Pagal šią lėntelę matome, kad mūsų autoparką sudaro 2 automobiliai, bet eksploatacijoje naudojamas vienas. 1 automobilio dienos važiuočių skaičius = 1, kuomet metinis važiuočių skaičius sudaro 365 važ.. 1 automobilio paros rida sudaro 600 km, o bendra rida visų automobilių per metus sudaro 219000 km.

Norėdami sužinoti vairuotojų skaičiu, man reikėjo: suma autovalandų eksploatacijoje ir parošiamųjų – užbaigiamųjų darbų laiką dalintį iš darbo laiko fondo. Dėka tuo gavome atsakymą – 2, tai reiškia mūsų 2 automobilių autoparko aptarnavimui reikalingi 2 vairuotojai.

Ppap =Dat*100 /(Dk – Dp – Dšv – Dat) +1

Pasirinkus įkainį už 1 kilometrą (0,15 Eur), nustačius papildomo darbo užmokėščio procentą (9,41 %), atskaičius mokėščius socialiniam draudimui, gavome rezultatą, kuris parodo vidutinį vairuotojo darbo užmokėstį - 1497,5 Eur. Šiandien tai yra palyginus didelis vairuotojo darbo užmokėstis lyginant su konkurencinėmis įmonėmis vežant ne pavojingus krovinius.

Norėdami papildytį išlaidų sąraša susijusį su automobilio ekploataciją, apskaičiavome reikiama padangų kiekį per metus, vykdant savo veiklą, ir pridėjus transportavimo – paruošimo išlaidas gavome atsakymą = 3468,96 Eur. Tai dar vienos išlaidos, kurie prisidėda prie visų įmonės išlaidų sumos.

I dok = 10 % ∙ (I duž + I B + Sp + Am + I TA,R )

I prid = A s ∙ n prid = 2 aut. ∙ 340 EUR = 680 EUR.

∑ I = I d. už + I b + S p + I TA,R + A m + I dok + I prid

Skaičiuojant savikainos kalkuliaciją ir struktūrą, gavome atsakymą 0,86 – tai vieno kilometro savikaina. Didžiausią dalį tos savikainos procentaliai sudaro išlaidos degalamas, tepalams ir kitoms ekspoatacinėms medžiagoms (39,49 %) ir bendras darbo užmokestis ir atskaitymai socialiniam draudimui (28,9 %), o taipogi didėle reikšmę 1 km savikainai turi išlaidos TA ir remontui (12,83 %).

  • Microsoft Word 407 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (5359 žodžiai)
  • Kolegija
  • Viktor
  • Transporto įmonės ekonominiai rodikliai: Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Transporto įmonės ekonominiai rodikliai: Transporto įmonės ekonominių rodiklių skaičiavimas ir analizė. (2019 m. Kovo 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-ekonominiai-rodikliai-transporto-imones-ekonominiu-rodikliu-skaiciavimas-ir-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Sausio 22 d. 01:26
×