Transporto įmonės IT infrastruktūros paslaugų palaikymo paslaugų tarnyba


Įvadas. Transporto įmonės IT infrastruktūros paslaugos. Paslaugų valdymo procesai, scheminis atvaizdavimas. IT infrastruktūros teikiamų paslaugų veiklos rizikos, sėkmės ir tikslai. IT infrastruktūros ir Help Desk darbuotojų funkcijos. Transporto įmonės IT infrastruktūros teikiamų paslaugų darbų valdymo informacinė sistema. Išvados. Literatūros sąrašas.


Transporto įmonėje dirba 260 darbuotojų iš kurių 150 darbo vietų yra kompiuterizuotos. Įmonės IT infrastruktūra yra centrinis antrojo lygio problemų sprendimų sprendėjas. Apie problemą pranešantis darbuotojas susisiekia su pirmojo lygio help desk, problema gali perduoti trimis būdais – el. paštu, skambučiu ar įmonėje esančia kreipinių valdymo sistema.

Jei darbo vietoje turima problema yra LAN interneto sutrikimas tada pirmojo lygio help desk ir IT infrastruktūros specialistai gali atlikti tokius veiksmus:

Jei rodo kryžiuką galima patikrinti ar veikia interneto laidas darbo vietoje?

Jei neveikia jis pakeičiamas ir viskas išsprendžiama dar pirmojo lygio help desk pastangomis. Taip pat šios paslaugos bėda gali būti susijusi su pačiu kompiuteriu ir jo gedimu, tuomet pirmojo lygio help desk turi ištestuoti ar tai įrangos gedimas ir jei taip pašalinti gedimą.

Šios paslaugos sutrikimus dažnai neišeina išspręsti vien tik su pirmojo lygio help desk specialistais. Pavyzdžiui jei darbo vietoje veikia interneto laidas, bet darbuotojas neturi interneto, tada gali būti, kad kompiuterio tinklo kortos MAC adresas yra blokuojamas jei taip tada infrastruktūros skyrius išsiaiškina, kodėl yra blokuojamas MAC adresas.

Jei priežastis išsiaiškinta ir galima nutrukti blokavimą, interneto veikimas atstatomas.

Jei darbo vietoje naudojamas WIFI ryšys ir jis yra sutrikęs problema turėtu būtų sprendžiama taip:

Ar tai kompiuterio bėda? Jei taip ieškomas kompiuterinės įrangos gedimas ir tada gedimas pašalinimas.

Jei tai ne kompiuterio problema tada reikia išsiaiškinti ar nėra blokuojamas MAC adresas arba vartotojas? Jei Vartotojas ar MAC adresas blokuojamas, IT infrastruktūros specialistai išsiaiškina priežastis ir nusprendžiama ar galima atblokuoti paslaugą tam darbuotojui.

Jei MAC adresas nėra blokuotas, tuomet IT infrastruktūros specialistai patikrina ar kompiuterio MAC adresas matomas wifi kontroleryje. Jei taip tada randamas ir pašalinimas gedimas.

Jei nerandamas MAC adresas tuomet tai greičiausiai kompiuterio gedimas ir jį pašalina Help desk pirmojo lygio specialistų.

Jei darbo vietoje sutrikimas susijęs su Telefonija tuomet atliekami tokie žingsniai:

Pirmojo lygio help desk specialistai išsiaiškina ar gali jie patys išspręsti šią problemą. Jie taip, tai ir padaroma.

  • Microsoft Word 514 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (1994 žodžiai)
  • Universitetas
  • Praskorys
  • Transporto įmonės IT infrastruktūros paslaugų palaikymo paslaugų tarnyba
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto įmonės IT infrastruktūros paslaugų palaikymo paslaugų tarnyba. (2018 m. Lapkričio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/transporto-imones-it-infrastrukturos-paslaugu-palaikymo-paslaugu-tarnyba.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 27 d. 08:05
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema