Transporto ir kelių viešųjų e -paslaugų internetinio marketingo priemonių tyrimas


Įvadas. Internetinio marketingo teoriniai aspektai. Internetinė svetainė. Elektroninis paštas. Paieškos sistemos. Reklaminiai skydeliai. Virusinis marketingas. Ryšiai su visuomene internete. Nuorodos internete (Internetinė partnerystėAB „Lietuvos geležinkeliai“ internetinio marketingo priemonių tyrimas. Tyrimo eiga. Marketingo priemonių tyrimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuolaikinių informacinių technologijų (IT) panaudojimas įvairiose sferose yra neatsiejamas nuo kasdienybės. Kadangi e. paslaugų poreikis labai didėja, vis daugiau paslaugų yra teikiama elektronine forma. Todėl šiuolaikinė visuomenė yra pastūmėta naudotis informacinėmis technologijomis dėl teikiamos naudos. Ši visuomenė yra atvira, išsilavinusi, vertina greitą ir patogų aptarnavimą. Ją galima pavadinti - informacine visuomene. Šiai visuomenei atsirasti įtaką padarė nemažai veiklos sferų, tokių kaip: gyvenimo kokybės gerinimas, verslo plėtra ir kitos. Perkėlus būtent verslą į elektroninę erdvę, nė viena įmonė ar institucija neišsiverčia be internetinės svetainės ir savo paslaugų viešinimo. Jis yra orentuotas į paslaugų teikimą elektroniais kanalais naudojant naujas informacines technologijas, iš esmės tai yra elektroninės paslaugos, o joms egzistuoti privalu plėstis ir pasiekti savo vartotoją. Tam yra reikalingas elektroninis marketingas, kuris yra pagrindinis elementas kuriant sėkmingą e. verslo marketingo strategiją didelėms ir mažoms įmonėms bei institucijoms.

Tyrimo tikslas – išanalizuoti AB „Lietuvos geležinkeliai“ internetinio marketingo priemones.

Paskaitų metu buvo nurodyti keli e-paslaugų ir viešųjų e-paslaugų teikimo modeliai:

Ryšys tarp vartotojo ir reklamuotojo žymiai sustiprėjo atsiradus internetui ir jam pritaikytoms technologijoms. Internetinės organizacijų svetainės leidžia vartotojams rinkti ir gauti informaciją, jiems nesvetima tampa tarpininkavimas, atviri pokalbiai su kitais vartotojais, prekių, bei paslaugų tiekėjais. Internetinio marketingo ir jo komunikacijų tikslas yra ne tik reklamuoti ar įtikinti vartotoją įsigyti produktą ar paslaugą, bet ir sukurti pasitikėjimo bei pardavimų ryšį tarp savęs ir kliento. Tai ir yra produktų ar paslaugų marketingas internetu.

Svarbiausia kuriant e. verslą, suvokti ir naudotis galimybėmis kurias suteikia skaitmeninė revoliucija. Kitaip sakant nebijoti įsisavinti naujas marketingo ribas, suvokti jo naudojimąsi virtualioje erdvėje, planuoti ateities marketingą, kurti ilgalaikius santykius su vartotojais. Tai ytin svarbu dėl kelių priežasčių: marketingas nuo masinės prekybos pamažu juda link mikromarketingo, ir dauguma rinkų jau yra pasiekusios brandos fazę, kai naujų vartotojų nebėra, tenka dalintis esamuosius. Organizacijos nebesiekia pritraukti kuo daugiau klientų, o verčiau stengiasi išlaikyti ir kuo geriau aptarnauti tuos, kuriuos turi. Todėl yra svarbu marketingą sukurti kuo patrauklesnį ir patogesnį vartotojams, išsiaiškinant jų poreikius.[5]

Klientų aptarnavimo kokybės didinimas. Remiantis asmeniniais elektroniniais laiškais ir naudojant tiesioginio marketingo priemones yra palaikomas ryšys su potencialiais klientais. Galimybė interaktyviai bendrauti sutaupo laiką pateikiant pasiūlymą, atsakymą, konsultaciją nesugaištamas nereikalingai laikas, kurio reikėtų bendraujant įprastomis komunikacijos priemonėmis (paštas, telefonas ir pan.). Internetas yra ne tik kaip komunikacijos terpė, bet ir prekių bei paslaugų paskirstymo būdas. Paieškos sistemų, duomenų bazių, įvairios programinės įrangos leidžiančios valdyti duomenų masyvus naudojimas leidžia efektyviau klientui pateikti paslaugas ir prekes, taip pat supaprastinta atsiskaitymo sistema leidžia klientui lengvai atsiskaityti už gaunamas prekes bei paslaugas.

Tiesioginė komunikacija su potencialiu klientu. Taikant internetinio marketingo priemones leidžia tiesiogiai komunikuoti su klientu. Kompiuterinė programinė įranga (Skype, ICQ, MSN ir t. t.) palengvina informacijos dalijimąsi tarp pardavėjo ir kliento, todėl derybos vyksta realiu laiku ir yra sutaupomas laikas bei transporto išlaidos. Kaip alternatyva bendravimui realiu laiku gali būti elektroninis paštas.

Administracinių ir reklamos išlaidų mažinimas. Turimoje internetinėje svetainėje yra talpinama visa informacija apie įmonę, organizaciją, asmenį bei informacija apie jų teikiamas paslaugas, produktus, jų įkainius ir t. t. Šių svetainių tikslingas panaudojimas gali sutaupyti didelius pinigus, skirtus spausdintinei, radijo, televizijos reklamai. Turimos asmeninės internetinės svetainės adresą su prierašu galima talpinti socialiniuose portaluose, forumuose, bloguose ir t. t. Taip pat dedant informaciją į pačią svetainę ir įtraukiant tam tikrus raktažodžius gali svetainę iškelti į pirmas vietas paieškos puslapiuose (Google, Yahoo, MSN search ir t. t.). Internetas suteikia galimybę naudotis jo ištekliais, gauti rezultatą ir dažniausiai be jokių finansinių išlaidų.

  • Microsoft Word 178 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (6135 žodžiai)
  • Universitetas
  • Donce00
  • Transporto ir kelių viešųjų e -paslaugų internetinio marketingo priemonių tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Transporto ir kelių viešųjų e -paslaugų internetinio marketingo priemonių tyrimas. (2017 m. Gruodžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/transporto-ir-keliu-viesuju-e-paslaugu-internetinio-marketingo-priemoniu-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 16 d. 11:35
×