Transporto logistika: Keleivių vežimo organizavimas reguliariais reisais


Įvadas. Aprašomasis skyrius. Maršruto aprašymas. Teisinių aktų ir rengiamų dokumentų maršrutui atidaryti analizė. Autobuso stotys. Transporto priemonės. Tiriamasis skyrius. Maršrutinio tinklo įvertinimas. Eismo saugumo aptarnaujamoje teritorijoje įvertinimas. Eismo rodiklių skaičiavimas. Laikas maršrute. Eismo intervalas, dažnis. Transporto priemonių ridos rodiklių planavimas. Keleivių skaičiaus prognozavimas. Vairuotojų skaičius maršrute. Vairuotojų darbo užmokestis. Ekonominiai rodikliai. Kuro ir tepalų sąnaudos. Kitos išlaidos. Planuojamos pajamos. Eismo organizavimo skyrius. Eismo tvarkaraščio rodikliai. Eismo tvarkaraštis. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Aprašomajame skyriuje pateikta detalus maršruto aprašymas, transporto priemonės techniniai ir eksploataciniai duomenys. Teisinės sąlygos maršrutui organizuoti.

Tiriamajame skyriuje nustatytas vairuotojų skaičius reikalingas maršrutui aptarnauti metų laikotarpiui.

Skaidrės parengtos be kalbos klaidų taikoma vaizdinė medžiaga (nuotraukos, grafikai, maršrutų kartogramos)

Kursinio darbo tikslas: Parengti keleivių vežimo organizavimo reguliariais reisais projektą maršrutui Utenos apskritis–Dusetos įvertinus transporto veiklos techninius, ekonominius, finansinius rodiklius.

Darbo apimtis – 47 puslapių. Darbo pateikta 12 – paveikslų, 12 – lentelių, naudotos literatūros sąrašą sudaro 11 šaltinių.

Kursinio darbo rezultatai: Apskaičiavus maršrutą trims autobusams didžiausias išlaidas sukele darbo užmokestis. Tačiau reisai yra pelningi.

yra savarankiškai parašyta. Šiame darbe pateikta medžiaga nėra plagijuota. Tiesiogiai ar netiesiogiai panaudotos kitų šaltinių citatos pažymėtos literatūros nuorodose.

Kitų asmenų indėlio į kursinį darbą nėra. Jokių įstatymais nenumatytų piniginių sumų už šį darbą niekam nesu mokėjęs(-usi).

Temos aktualumas. Priemiestiniai maršrutai yra vykdomi kiekvieną dieną, dideliu reisų srautu. Tokiems maršrutams labai svarbu tinkamai parinkta transporto priemonė. Atitinkamai autobusų skaičiui turi būti ir reikalingas vairuotojų skaičius. Taip pat autobusai privalo būti techniškai tvarkingi. Norint vykdyti keleivių laipinimus bei išlaipinimus, autobusų stotis privalo turėti dokumentus, kurie patvirtintų pasirašytas sutartis, o keleiviai privalo turėti bilietus skirtus kelionei autobusu. Bilietai reikalingi užtikrinti, kad keleiviai važiuotų tik apmokėję kelionę. Tiek keleivei, tiek vairuotojai privalo laikytis saugumo taisyklių, naudotis saugos diržais bei laikytis nustatytų darbo – poilsio reikalavimo. Kiekvienas keleivių pervežimas privalo nešti autobusų stotims pelną.

Praktinė darbo reikšmė. Darbas yra atliekamas rementis teoriniais bei faktiniais duomenimis. Darbo reikšmė yra praktinė – darbas parašytas realiais duomenimis ir rezultatai yra taikomi keleivių pervežime.

Kursinio darbo tikslas. Apskaičiuoti ir aprašyti maršrutą Utenos apskritis - Dusetos.

Maršrutas prasideda Utenos miesto autobusų stotyje ir baigiasi Dusetų autobusų stotyje. Šis priemestinis maršrutas yra sudarytas iš 5 stotelių į priekį ir 5 stotelių atgal.

Autobusų stotims yra reikalinga leidimo dokumentas. Maršruto trasos suderinimas, tai yra iš anksto sudaryta sustojimų eiga. Eigoje yra sudaryta įlipimo ir išlipimo punktai. Trasos sudarymui yra reikalinga: sutartis su autobusų stotimis, pasirašytos sutartys, kurios patvirtina leidimą vežti keleivius, juos įlaipinant ir išlaipinant.

Utenos autobusš parko veikla – keleivių vežimas autobusais. Ši stotis vykdo miesto, priemieščio bei tolimojų, užsakomųjų bei specialiųjų maršrutų reisus. Taip pat Utenos autobusų stotis propoguoja ir siuntų pervežimą maršrutiniais autobusais, beveik į visus Lietuvos miestus.

2016m. Vasario 16-ąją Raseiniuose atidaryta nauja autobusų stotis. Ji pastatyta netoli senosios šiek tiek daugiau nei per metus. Statybų darbai pradėti 2014-ųjų rudenį. Autobusų stotis pastatyta Raseinių savivaldybės biudžeto bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių programos lėšomis, o įrengta UAB „Raseinių autobusų parkas” lėšomis. Stotyje įrengtos ir autobusų bei automobilių stovėjimo aikštelės, sutvarkyti privažiavimo keliai, įrengti pėsčiųjų takai. Senoji stotis buvo statyta dar prieškariu ir buvo techniškai bei morališkai pasenusi. Laukti autobusų sėdėdami čia galės 40 žmonių. Keleivių patogumui – švieslentė, kur galima matyti visą reikalingą informaciją apie atvykstančius bei išvykstančius autobusus.

  • Microsoft Word 2258 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (4678 žodžiai)
  • Kolegija
  • Laimute
  • Transporto logistika: Keleivių vežimo organizavimas reguliariais reisais
    10 - 2 balsai (-ų)
Transporto logistika: Keleivių vežimo organizavimas reguliariais reisais. (2020 m. Gegužės 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/transporto-logistika-keleiviu-vezimo-organizavimas-reguliariais-reisais.html Peržiūrėta 2020 m. Gegužės 29 d. 23:21
×
108 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo