Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizės pristatymas


Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizė. Kursinis darbas. Tyrimo problema ir objektas. Įvadas. Transporto įmonės klientų aptarnavimo svarba. Klientų aptarnavimo funkcijos. Klientų aptarnavimo ypatumai. Problemos ir jų šalinimo kryptys. Klientų aptarnavimo tobulinimo būdai. Išvados.


Tyrimo problema. Esamų klientų praradimas, siekiant įgyti naujų. Tyrimo objektas. ,,Transportavimo paslaugų įmonės klientų aptarnavimas “.

Tyrimo tikslas. Išnagrinėti transporto įmonės klientų aptarnavimą. Tyrimo uždaviniai: 1. Išanalizuoti transporto įmonės klientų aptarnavimo svarbą; 2. Išnagrinėti klientų aptarnavimo ypatumus; 3. Išanalizuoti klientų aptarnavimo problemas ir jų šalinimo kryptis; 4. Išnagrinėti klientų aptarnavimo tobulinimo būdus. Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros analizė; Lyginamoji analizė.

  • MS PowerPoint 106 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (188 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ieva
  • Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizės pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizės pristatymas. (2019 m. Kovo 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/transporto-paslaugu-imones-klientu-aptarnavimo-analizes-pristatymas.html Peržiūrėta 2021 m. Kovo 03 d. 12:56
×
39 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo